Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som virkelig tror at det finnes kun 1 person i hele verden som er "den rette" som partner for seg?

Det finnes nok millioner av personer som hver enkelt av oss kunne fått et fint forhold sammen med, tror jeg :)

Mange virker desperate etter denne "drømmemannen" eller drømmedama" dersom de har funnet noen som passer inn i kriteriene som de har laget seg.

Og så desperate etter å oppleve forelskelse og lykke, er folk.

De vet kanskje ikke engang hva lykke er.

Dette ble bare noen kveldstanker.

Hva tenker du om dette?

Hva er lykke for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke at det finnes bare en eller ei som er den rette.. Men det finnes garantert noen som klaffer mer enn andre. Det vet jeg! Jeg er nok ikke desperat etter å finne drømmemannen,men er mer desperat etter å evt finne en som jeg klaffer med. En som gir meg en lykkefølelse. En som det faller seg naturlig å gjøre ting med. En som jeg gleder meg til skal komme hjem fra jobb. En som jeg bare må være nær.

Lykke for meg er nok å ha noen å dele de vanlige hverdagstingene sammen. En og planlegge fremtiden med. Men igjen så er lykke mye om og ha det bra for deg selv også. Du kan ikke bli lykkelig sammen med noen vist du ikke har det godt med deg selv. Forelskelse er godt det også,men det blir gjerne borte med tiden. Vist kjærligheten blomstrer etter at forelskelsen har lagt seg & man har noen sommerfugler som alltid flakser litt i magen.. da har du nok funnet lykken!

• Liker 1
Skrevet

Tror det finnes flere man kan bli lykkelige med, noen bedre egnet enn andre.

Livet virker for tilfeldig og uforutsigbart til at det virker realistisk at det kun kan være én person der ute, av alle de millioner som finnes, som er "den rette".

Tror nok det er mulig å være lykkelig som singel, men det virker som de aller fleste, på et eller annet tidspunkt, føler et behov for å knytte seg ekstra til ett spesielt menneske. Å ha et godt menneske ved sin side, som føler for deg slik du gjør for h*n, som man kan dele livet med, dekker ihvertfall en hel rekke emosjonelle behov for min del.

Anonymous poster hash: b988d...a6a
Skrevet

Det er ikke til å komme bort i fra at med enkelte mennesker har vi en dypere connection enn med andre. Det er rart hvordan vi fungerer og vi får vel si ikke fungerer når vi forelsker oss. Mister hemninger og klarer ikke å tenke klart. Selvfølgelig forstår jeg at man leter etter noen som får blodet til å bruse, men jeg vet av erfaring at det ikke trenger å bety at man har truffet den rette. Den rette er den man fungerer sammen med når de rosa skyene har lagt seg og som står ved ens side også på dårlige dager og i tunge stunder. De er vanskelige å finne i ett samfunn hvor alle hopper videre med en gang noe blir litt vanskeligt!

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg tror det finnes flere enn èn drømmemann/drømmedame der ute, i en verden med 7 mrd mennesker hadde vi vært ganske lost dersom det kun var èn av dem man kunne bli superlykkelig med.

Lykke for meg er når jeg finner glede i de mest hverdagslige ting. Når jeg smiler ved tanken på å pante flasker med kjæresten min, smøre frokost sammen eller drikke kaffe på Shell med ham vet jeg at han gjør meg lykkelig.

• Liker 1
Skrevet

Det finnes helt sikkert mange man kunne passe godt nok i sammen med.

Problemet er bare at det kan være veldig vanskelig å treffe på og få kontakt med en av disse "den rette" under de rette omstendighetene.

For det første er det veldig begrenset hvor mange ulike folk man får kontakt med i sitt liv, og for det andre så er det ofte sånn at folk allerede er opptatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...