Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker kjæresten min over alt på jord, og jeg har lyst å gjøre noe spesielt når han kommer i morgen kveld (lenge siden jeg så han, og jeg savner han skikkelig!) men jeg vet ikke helt hva.. Siden han kommer om kvelden, så antar jeg at det blir litt serietitting, så blir det sex og så sove.. Men det er så typisk at jeg føler på en måte at jeg vil vise han at jeg er kjempeglad i han.. Vurderer å lage muffins eller noe (som jeg gjør en gang i blant) men han synes jeg gir han så mye sånt da (ikke negativt, men han klarer ikke å spise bare en når han først spiser muffinsene, for han synes de er så gode).

Så er det noen som har noen tips?

Anonymous poster hash: dd856...299
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden kjæresten min har vert her , grunnet mye jobb. I morgen kommer han , og da blir det massasje . Pga mye fysisk arbeid ,vet jeg at det trenger han og setter pris på <3

Skrevet

Kan du ikke lage en god middag/kvelds, også sex/massasje etterpå? Det vet jeg kjæresten min hadde satt pris på hvertfall. :)

Anonymous poster hash: 8c8ed...4fa
Gjest slettetbruker
Skrevet (endret)

blowjob

Endret av Mephobia
Skrevet

Jeg elsker kjæresten min over alt på jord, og jeg har lyst å gjøre noe spesielt når han kommer i morgen kveld (lenge siden jeg så han, og jeg savner han skikkelig!) men jeg vet ikke helt hva.. Siden han kommer om kvelden, så antar jeg at det blir litt serietitting, så blir det sex og så sove.. Men det er så typisk at jeg føler på en måte at jeg vil vise han at jeg er kjempeglad i han.. Vurderer å lage muffins eller noe (som jeg gjør en gang i blant) men han synes jeg gir han så mye sånt da (ikke negativt, men han klarer ikke å spise bare en når han først spiser muffinsene, for han synes de er så gode).

Så er det noen som har noen tips?

Har dere badekar?

Ta et avslappende bad sammen + evt sex, etter en liten matbit

:spise: :spise: :dusje: :dusje: :humpe:

Skrevet

Kan du ikke lage en god middag/kvelds, også sex/massasje etterpå? Det vet jeg kjæresten min hadde satt pris på hvertfall. :)

Anonymous poster hash: 8c8ed...4fa

Han er sånn aldri sulten, men jeg pleier alltid lage god middag til han om han sier han ikke har spist..

blowjob

Det er jo en del av sexen da :P

Lenge siden kjæresten min har vert her , grunnet mye jobb. I morgen kommer han , og da blir det massasje . Pga mye fysisk arbeid ,vet jeg at det trenger han og setter pris på <3

Åh, ja, jeg kan gi han en lang og god massasje! Takk :)

-TS

Skrevet

Har dere badekar?

Ta et avslappende bad sammen + evt sex, etter en liten matbit

:spise: :spise: :dusje: :dusje: :humpe:

Nei, vi har ikke det dessverre.. Men jeg har dusj da (hehe, selvsagt) så vi kan kanskje ta en runde inni der! :lur:

Takk!

-TS

Gjest slettetbruker
Skrevet

Det er jo en del av sexen da :P

jeg las bare overskriften

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...