AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Kom til å tenke på dette i dag - vi skal i begravelse til min bestefar på fredag, og har ikke søkt om permisjon for datteren min som går i 1. klasse. Det har jo kommet noen nye regler om permisjon fra 1. oktober, men kunne ikke finne noe der om kontaktlærer fremdeles kan innvilge fri for en dag. Må vi søke om fri til rektor for å gå i begravelse nå? Noen som vet? Vi rekker vel neppe det når det er så nærmt... Det har vært mye styr den siste uken etter at min bestefar døde, og mye planlegging av begravelse osv, og har rett og slett ikke tenkt på det. Har sendt en mail til læreren i dag, men ikke fått svar enda... Anonymous poster hash: 94525...3e1
Kanutte Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg kan ikke svare for Bergensskolen, men der jeg jobber skal alle permisjonssøknader til rektor. Ved dødsfall behandles søknaden raskt.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Skriv en liten søknad som hun har med seg på skolen i morgen, så tipper jeg de behandler den i løpet av dagen Selvfølgelig får jenta fri Anonymous poster hash: f095b...2f8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Må man virkelig ha søknad for sånt nå? Før holdt det med en melding i meldeboka. Anonymous poster hash: 06e1f...113
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Det har jo blitt sånn fordi foreldre over lang tid har tatt seg store friheter for å få billig ferie og søker om fri i øst og vest. Det er helt forståelig at de har strammet inn. Men når det gjelder en dags fravær, kan kontaktlærer fremdeles innvilge dette, i alle fall hos oss. Jeg ville sendt en mail til læreren, evt med kopi til rektor. Ved dødsfall er jeg sikker på at barnet ditt får fri, kan ikke tenke meg noe annet.Anonymous poster hash: 51b7c...ec4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Må man virkelig ha søknad for sånt nå? Før holdt det med en melding i meldeboka.Anonymous poster hash: 06e1f...113 Der jeg jobber operer vi med at melding i boka er søknad nok. Rektor må likevel signere. Anonymous poster hash: e57b2...45b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå