Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte på at det er jo tusenvis :bond: av blogger i Norge for tiden og du har helt sikkert en venn som blogger...

Såee... Stalker du bloggen? :ninja: Og hva tenker du e g e n t l i g.....?

Hvilken blogg? Tema?

Anonymous poster hash: 82631...d67
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stalker en bloggen til en bekjent.

Vi har en felles venninne. Grunnen er at jeg syntes hun er så innmari pen ;) fruhelgerud.com

Anonymous poster hash: f6f83...e9e

Skrevet

Www.fruhelgerud.com

Skrevet

Går ikke jo, prøver igjen www.fruhelgerud.com

Skrevet

Fine bilder ihvertfall.

Skrevet

Her er det motsatt; JEG har blogg som jeg vET mange naboer og bekjente leser daglig, men skal liksom ikke innrømme det til meg.. Dritirriterende..

• Liker 1
Skrevet

Her er det motsatt; JEG har blogg som jeg vET mange naboer og bekjente leser daglig, men skal liksom ikke innrømme det til meg.. Dritirriterende..

Hvordan vet du det? :)

Anonymous poster hash: 6e6fe...5e6

• Liker 1
Skrevet

Www.fruhelgerud.com

haha den stalker jeg litt og, men bare fordi den er så teit! Virker nesten som en parodi på blogging.

Anonymous poster hash: 7d088...c98

Skrevet

Annek.blogg.no

Anonymous poster hash: 50541...c9f

Skrevet

haha den stalker jeg litt og, men bare fordi den er så teit! Virker nesten som en parodi på blogging. Anonymous poster hash: 7d088...c98

Måtte inn og se på bloggen, men jeg skjønte ikke helt hva som er så teit med den?

• Liker 3
Skrevet

Hva er bloggen om?

Jeg vet forresten om ei som stalker en blogg bare fordi de to tidligere var venninner. Og nå vil hun vite alt som skjer i livet hennes liksom.

Skrevet

Ingen jeg kjenner blogger, men jeg leser eller kikker innom rosabloggerne. Irriterende at jeg gjør det, for jeg synes ikke de trenger mine klikk. Liker ikke at de blir sponset og at de får alt gratis.

Anonymous poster hash: 112a6...2d0
Skrevet

Ingen jeg kjenner blogger, men jeg leser eller kikker innom rosabloggerne. Irriterende at jeg gjør det, for jeg synes ikke de trenger mine klikk. Liker ikke at de blir sponset og at de får alt gratis.

Skriver ikke du nærsagt det samme i hver eneste tråd om blogger? :sjenert:

Skrevet

Hva er bloggen om?

Jeg vet forresten om ei som stalker en blogg bare fordi de to tidligere var venninner. Og nå vil hun vite alt som skjer i livet hennes liksom.

Jeg blogger om familielivet mest. Vet jo godt at bloggen min er offentlig og skriver selvsagt ikke private og veldig personlige ting. En jeg var venninne med før, leser den også nesten daglig tror jeg. Jeg vet fordi folk stadig nevner ting de har lest på min blogg enten til meg eller andre jeg kjenner godt. Sånn som; jeg leste at Mette hadde fått ny sofa - den var jo litt spesiell, eller; uff da, var datteren din SÅ syk i helgen? Og når jeg sier; jasså - leser du dette på bloggen min, ha,ha - så svarer de ofte unnvikende at Neiiiiiida, de hadde bare hørte det.. Ja særlig!! Kan ikke folk bare åpenlyst si de leser bloggen liksom??

Skrevet

Vel, tror vel 90% av KG stalker fotballfrue.no. :icon_lol:

Anonymous poster hash: b9e58...c40
  • Liker 9
Skrevet

Skriver ikke du nærsagt det samme i hver eneste tråd om blogger? :sjenert:

Jepp, får jeg ikke skrive det? Jeg mener da det samme uansett. Jeg skifter ikke mening fra et annet innlegg til et nytt ;)

• Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

stalker frumaela.no :P

leser den bloggen som om det skulle vært bibelen ene og alene fordi den jenta er fantastisk til å skrive om MASSE!! :)

Skrevet

leser den bloggen som om det skulle vært bibelen ene og alene fordi den jenta er fantastisk til å skrive om MASSE!! :)

Jeg liker den bloggen jeg! Synes hun er flink:) Og har testet ut endel av oppskriftene hennes:)

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Jeg liker den bloggen jeg! Synes hun er flink:) Og har testet ut endel av oppskriftene hennes:)

åh hu er så flink til å lage mat! prøvd noen av de jeg også :)

Skrevet

Blir litt påtatt for meg, og de blir også sponset med det ene og det andre. Hvis jeg var henne så ville jeg utsatt studiene til ungene ble større. Kost meg i rolig tempo heller. Sykepleierutdanningen hennes løper ikke av, men barna vokser kjempefort til. Skjønner ikke hvorfor alle stresser slik og styrer i vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...