Botch Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Adlibris.no, men jeg får gratis frakt som student. Har bestilt noen brukte fra Amazon også.
challenger Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 ark.no og tanum.no er de jeg pleier å bestille fra:)
cocoon Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Bruker bokkilden.no, også Amazon hvis de ikke har den jeg vil ha
Cata Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Ja, til en viss grad. Har handlet en del på bokkilden.no, og på amazon. Det gjør jeg for så vidt enda, men nå har jeg konvertert til e-bøker.
Sillicious Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Amazon vet jeg er billig.. men har de bøker på norsk da? Siden det er engelsk side.. Så mange forskjellige svar! Men tusen takk for tips, skal absolutt sjekke ut sidene Endret 2. oktober 2013 av Sillicious
Thorn Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg leser helst bøker på engelsk, pleier å bestille fra The Book Depository. Ofte rimeligere enn Amazon, og gratis, rask frakt. 2
Cata Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Teknisk sett så har faktisk Amazon noen norske bøker også (google "amazon norske bøker" så får du se ) Men utvalget på engelsk er naturlig nok SVÆRT mye bedre. Selv foretrekker jeg å lese på norsk, men pga. utvalget i bøker tilpasset Kindle, samt prisene så har jeg nå blitt en ihuga leser av bøker på engelsk. Det er jo ikke vanskelig når man først kommer inn i det og slutter å oversette. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Jepp. Jeg foretrekker bokkilden.no. De har som regel en rask levering, er en trygg side å bruke, og rimelige priser. Jeg leser kun norske bøker, ellers hadde jeg nok brukt amazon. Har hørt en del bra om den nettsiden. Endret 2. oktober 2013 av Mrs. Random Nick
Gjest Belle Gunnes Skrevet 2. oktober 2013 #11 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg har en tendens til å impulsshoppe en del fra Amazon. Skal jo bare ett klikk til, og vips så var det en ny bok i postkassa. Jeg ga meg selv kjøpeforbud for ca 20 bøker siden Bøker er min store last... 2
Dagoberta Skrevet 2. oktober 2013 #12 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg kjøper mest bøker på engelsk, hvis jeg ikke kjøper bøker av norske forfattere. Jeg er medlem i en av klubbene på bokklubben.no, og der har de det meste. Og de sender portofritt. Dessuten får man gavekort på 1.000,- når man melder seg inn der
Anglofil Skrevet 3. oktober 2013 #13 Skrevet 3. oktober 2013 Ja, jeg kjøper i grunn nesten alle bøker via nett. Handler fra adlibris.no, play.com. thebookdepository.co.uk, cdon.com, ebay.com, ebay.co.uk, bokkilden.no, tanum.no og haugenbok.no. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #14 Skrevet 3. oktober 2013 Sverger til thebookdepository. Kjøper sjelden bøker andre steder. Anonymous poster hash: dc16c...8c3
Gjest Sebraen Skrevet 3. oktober 2013 #15 Skrevet 3. oktober 2013 (endret) . Endret 5. januar 2014 av Sebraen
Thought-Fox Skrevet 3. oktober 2013 #16 Skrevet 3. oktober 2013 Amazon.co.uk og bookdepository.co.uk. Norske bøker bestiller jeg fra adlibris.no.
minienthe Skrevet 3. oktober 2013 #17 Skrevet 3. oktober 2013 haugenbok er jeg veldig fornøyd med. aldri opplevd å vente lenger en tre dager fra bestilling til bøkene ligger i postkassa heller.
Gjest JakeGreen Skrevet 6. oktober 2013 #18 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har en tendens til å impulsshoppe en del fra Amazon. Skal jo bare ett klikk til, og vips så var det en ny bok i postkassa. Jeg ga meg selv kjøpeforbud for ca 20 bøker siden Bøker er min store last... Skummelt det der. I en periode var hobbyen min å kjøpe og vente på bøker, ikke å lese de. Har vel kjøpt en 200-300 bøker fra Amazon, så ja, jeg handler en del på nettet.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 6. oktober 2013 #19 Skrevet 6. oktober 2013 Skummelt det der. I en periode var hobbyen min å kjøpe og vente på bøker, ikke å lese de. Har vel kjøpt en 200-300 bøker fra Amazon, så ja, jeg handler en del på nettet. Phuu nå følte jeg meg ikke som en bokhorder lengre Men det er jo så enormt mange spennende bøker der ute, som bare skriker etter å bli kjøpt, og ikke minst lest. Tenk om man går glipp av en god bok? Nei huff kan ikke tenke på slikt.
Tonka Skrevet 6. oktober 2013 #20 Skrevet 6. oktober 2013 Handler alle mine bøker fra adlibris.no og bookdepository.co.uk. Uslåelige priser og stort utvalg begge steder. Adlibris har gratis frakt på alle ordre over 195,- (og for studenter uansett ordresum), og Book Depository har gratis frakt på alt. Trenger ikke andre nettbutikker enn de to... Men så leser jeg kun engelske bøker (med mindre forfatteren er norsk/svensk/dansk, da leser jeg på originalspråket); hvis du er ute etter norske bøker så er nok Adlibris stedet for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå