AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Til dere damer, jeg er stormforelska i ei jente som jeg har kun ekspeditert i butikken som jeg jobber i. har smilt pent og vist intresse. men har ikke får navnet hennes , men fikk tak i det, ikke spør hvordan. men blir det rart og legge henne til ?? plis hjelp en frovirra gutt! :/ Anonymous poster hash: f780b...d8c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Til dere damer, jeg er stormforelska i ei jente som jeg har kun ekspeditert i butikken som jeg jobber i. har smilt pent og vist intresse. men har ikke får navnet hennes , men fikk tak i det, ikke spør hvordan. men blir det rart og legge henne til ?? plis hjelp en frovirra gutt! :/ Anonymous poster hash: f780b...d8c Ja, jeg ville ikke gjort det om jeg var deg. Du skal i så fall være veldig sikker på at hun synes det er greit. Det du kan gjøre er å prøve å snakke med henne neste gang hun er innom, men ha finstemte antenner slik at du stopper med en gang dersom du merker at hun ikke er helt med. Anonymous poster hash: 61bb2...d1d
Petalouda Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 du kan jo sende henne en melding først, se om du finner på et eller annet, kanskje dere har felles venner eller noe 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg tror at jeg hadde tenkt ''creepy stalker'' hvis kassamannen hadde adda meg på FB uten å spørre først, og jeg hadde ikke handla der flere ganger. Kanskje du skal prøve å prate litt med henne først? Så etter noen ganger, hvis du føler at hun gir respons, så kan du jo spørre om du kan legge henne til? Anonymous poster hash: 96a70...06e
Notisblokk Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Vær litt forsiktig med å legg henne til på Facebook. Jeg blir iallefall litt lei av "ukjente" forespørsler av menn som har sett meg ute og som vil bli kjent. Kansje du heller kan snakke litt til henne? gjør som AB over meg, finstem antennene så du ikke går for langt hvis hun ikke er interissert. 1
Gjest JakeGreen Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Etter min mening er det kun hensiktsmessig om du er i en situasjon hvor Facebook er den eneste måten du kan komme i kontakt med henne på. Om dette er en jente du ser igjen, må det vel være bedre å snakke med henne da? Og hvordan kan du være stormforelsket om du knapt vet hva hun heter?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Problemet er at hun ikke har vært innom på en god stund nå! må vel vær en måte og komme i kontakt uten og virke creepy? .. Anonymous poster hash: f780b...d8c
Notisblokk Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Problemet er at hun ikke har vært innom på en god stund nå! må vel vær en måte og komme i kontakt uten og virke creepy? .. Anonymous poster hash: f780b...d8c Har dere felles venner på Facebook? Kansje du kan spør de om å ordne til noe? En fest, filmkveld, kino med en vennegjeng? Så treffes dere "tilfeldig" der? Hvor gamle er dere? (er bare nyskjerrig)
DenForelska Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Har dere felles venner på Facebook? Kansje du kan spør de om å ordne til noe? En fest, filmkveld, kino med en vennegjeng? Så treffes dere "tilfeldig" der? Hvor gamle er dere? (er bare nyskjerrig) Greia er at hun er 10 år eldre enn meg ! så felles venner er egentli utelukket...
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Greia er at hun er 10 år eldre enn meg ! så felles venner er egentli utelukket... Hvor gammel er du da? Anonymous poster hash: 61bb2...d1d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #11 Skrevet 2. oktober 2013 Hvor gammel er du da? Anonymous poster hash: 61bb2...d1d 21 Anonymous poster hash: f780b...d8c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #12 Skrevet 2. oktober 2013 21 Anonymous poster hash: f780b...d8c Ooooh! Da er hun like gammel som meg. Kanskje jeg ville blitt smigret, men usikker på om jeg ville fattet interesse uten å vite mer om deg. Med mindre du kan kategoriseres som en skikkelig boy toy! Useriøs her nå, men det har jo litt å si at hun er så voksen da. Mener fortsatt at du skal snakke med henne og ha ute følerene neste gang hun er innom. Anonymous poster hash: 61bb2...d1d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #13 Skrevet 2. oktober 2013 Ooooh! Da er hun like gammel som meg. Kanskje jeg ville blitt smigret, men usikker på om jeg ville fattet interesse uten å vite mer om deg. Med mindre du kan kategoriseres som en skikkelig boy toy! Useriøs her nå, men det har jo litt å si at hun er så voksen da. Mener fortsatt at du skal snakke med henne og ha ute følerene neste gang hun er innom. Anonymous poster hash: 61bb2...d1d at hun kikker seg i speiltet og steller seg før hun går inn? kan det ha noe å si om hun vil kansje se fin ut for meg? og da evt være intressert ? Anonymous poster hash: f780b...d8c
Stella-Polaris Skrevet 2. oktober 2013 #14 Skrevet 2. oktober 2013 Hvis dere ikke har snakket så mye sammen, og hun ikke selv har gitt deg navnet sitt, så virker det veldig stalkerish og creepy. Ville satset på å snakke med henne når hun kommer innom igjen
Notisblokk Skrevet 2. oktober 2013 #15 Skrevet 2. oktober 2013 Greia er at hun er 10 år eldre enn meg ! så felles venner er egentli utelukket... Hvis jeg hadde vert 31 og en 21 åring hadde vist interesse for meg, hadde jeg nok blitt smigret men jeg hadde nok også lurt på om han bare vil leke eller om det er seriøst. Hadde jeg vert deg ville jeg begynt å småprate med henne. Etter en stund ville jeg spurt om hun skulle ut en kveld, og hvis ja hadde jeg sagt "ses kansje der!" Eller noe sånnt. Du forstår hva jeg mener? ikke rett på med en gang, men gradvis
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #16 Skrevet 2. oktober 2013 Hvis jeg hadde vert 31 og en 21 åring hadde vist interesse for meg, hadde jeg nok blitt smigret men jeg hadde nok også lurt på om han bare vil leke eller om det er seriøst. Hadde jeg vert deg ville jeg begynt å småprate med henne. Etter en stund ville jeg spurt om hun skulle ut en kveld, og hvis ja hadde jeg sagt "ses kansje der!" Eller noe sånnt. Du forstår hva jeg mener? ikke rett på med en gang, men gradvis Signerer denne! Det er ofte nokså stor modenhetsforskjell på en gutt på 21 og en ti år eldre jente.Anonymous poster hash: 61bb2...d1d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #17 Skrevet 2. oktober 2013 Når du er såpass mye yngre, har du en del å bevise mtp hvor moden og seriøs du er, så jeg ville definitivt tatt all kontakt med henne ansikt til ansikt, istedetfor å bruke feige snarveier som Facebook (for ikke å snakke om hvor ekkelt det er å føle seg "stalked" av en eller annen tilfeldig fyr i nærmiljøet). Anonymous poster hash: 2c56f...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå