jossa Skrevet 29. april 2004 #1 Del Skrevet 29. april 2004 Vi er bedt i konfirmasjon. Vi er ikke i slekt med konfirmanten, men er venner av foreldrene til gutten. Hvis man skal gi pengegave, hvor mye er det da "vanlig" å gi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2004 #2 Del Skrevet 29. april 2004 Kjem sjølvsagt litt an på økonomi, men trur det er vanleg å gi eit par hundre kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2004 #3 Del Skrevet 29. april 2004 Siden dere er bedt i konfirmasjonen, og hvis dere har takket ja, syntes jeg dere burde gi min. 500 kr hvis økonomien tillater det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. april 2004 #4 Del Skrevet 29. april 2004 Skulle til å foreslå det samme som Mie, 500 kr. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 30. april 2004 #5 Del Skrevet 30. april 2004 Vi ga 500 nå sist, men mannen min var fadder. Syns ikke det er nødvendig å gi så mye om man ikke er nær familie/fadder. 300? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #6 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg synes 500,- er i meste laget. Hvis du er verken fadder eller slekt synes jeg 200 - 300 er nok, selv om dere er invitert og har sagt ja til invitasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #7 Del Skrevet 3. mai 2004 Tenkte jeg skulle spørre om det samme. Vi er i den situasjonen at vi er tante og onkel til konfirmanten. Er det okay å gi 1000 kr? For lite eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. mai 2004 #8 Del Skrevet 3. mai 2004 Tusen fra tante og onkel syns jeg er passe. Dersom jeg og min kjære var bedt i konfirmasjonen til et av barna til et vennepar ville jeg gitt noe annet enn penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jossa Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 4. mai 2004 Dersom jeg og min kjære var bedt i konfirmasjonen til et av barna til et vennepar ville jeg gitt noe annet enn penger. Har du forslag? Det er gutt vi snakker om her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå