Lillablogger Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Hei Som overskriften sier, kan noen anbefale meg en frisør i Trondheim? Min nåværende frisør har mammaperm så jeg er på utkikk etter en god erstatning mens hun er borte. Spesielt viktig for meg er det at han/hun er god på å stripe hår lyst. Jeg er i en prosess med å gå fra brunette til blondine og har allerede stripet håret to ganger men har ikke blitt så lys som jeg ønsker helt enda. Har også angst for å få gult hår så jeg trenger en frisør som vet hva man skal gjøre for å unngå gule toner i håret og som også vet hvordan man retter det opp dersom skaden først skulle skje Hvis frisøren ligger, om det er i sentrum eller utenfor spiller ingen rolle Håper på svar
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Hei Som overskriften sier, kan noen anbefale meg en frisør i Trondheim? Min nåværende frisør har mammaperm så jeg er på utkikk etter en god erstatning mens hun er borte. Spesielt viktig for meg er det at han/hun er god på å stripe hår lyst. Jeg er i en prosess med å gå fra brunette til blondine og har allerede stripet håret to ganger men har ikke blitt så lys som jeg ønsker helt enda. Har også angst for å få gult hår så jeg trenger en frisør som vet hva man skal gjøre for å unngå gule toner i håret og som også vet hvordan man retter det opp dersom skaden først skulle skje Hvis frisøren ligger, om det er i sentrum eller utenfor spiller ingen rolle Håper på svar Hei! Jeg pleide å stripe håret mitt lyst før men slutta da jeg syns det var mange frisører i Trondheim som ikke helt fikk det til. Jeg ville holdt meg langt unna Nikita iallefall. Den beste friøsren jeg har vært hos, og som er kanskje kjent i Trondheim, heter Kenneth og jobber på Blow. Før var han på Nikita, men har visst startet eget firma. Han har vunnet NM o.l. flere ganger og er både veldig flink og hyggelig. Han er også flink med striping og bruk av folie. Lykke til! Anonymous poster hash: f4527...d43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå