Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 28 og er litt begeistret for en på 32 som bare har hatt nokså useriøse og kortvarige forhold. Maks 6-10mnd med hver dame. De fleste har vært et par år yngre enn meg, eller et par år yngre enn han.

Har aldri syntes han virka som riktig type å ha et seriøst forhold med. Men noe som forandret dette litt, og gjorde meg mer interessert er at han var i et samboerforhold i litt over 2 år, det tok slutt tidlig i år.

Mtp. ting man gjerne lærer i det første forholdet sitt, synes jeg det er bra at han ikke er "opplært", men at han kanskje takler langvarig forhold bedre nå. Han har erfaring...

Jeg lærte masse av mitt første forhold, og var bedre rustet til neste. Så jeg tenkte det er supert at han også har vært i et ordentlig forhold før vi evt. starter et.

Men så fikk jeg nettopp høre at hun han bodde sammen med nylig fylte 20 :o

11 år yngre enn han altså. Da lurer jeg jo veldig på hvor moden han egentlig er. Han virker oppegående. Men uansett hvor voksen denne jenta var, så var hun ikke engang 18 da de ble sammen, og han nærmet seg 30... :s

Anonymous poster hash: a1ee5...ed8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gammel, med mange useriøse forhold.. Mange med mye yngre jenter. Og så samboer med ei som så vidt er myndig.

Jeg ville i et øyeblikk lurt på hva en slik type hadde hatt å tilby meg. Og så hadde jeg fort glemt han!

Anonymous poster hash: 70a94...091
  • Liker 1
Skrevet

Spiller det så stor rolle da? Det viktige er jo hvordan du vurderer at han passer med deg. Og han har vel kanskje blitt lei av useriøse forhold og ønske å "slå seg til ro" hvis dere har noe på gang. Den eneste som vet det er han selv, snakk med han.

Anonymous poster hash: 829b1...c59
Skrevet

Jeg ville skygget unna. Når en voksen mann har hatt et langvarig forhold med en som knapt var myndig, så sier det mye om ham.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville skygget unna. Når en voksen mann har hatt et langvarig forhold med en som knapt var myndig, så sier det mye om ham.

Da skjønner man i alle fall hvorfor det ble slutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...