AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg har veldig lyst til å se top model UK. Det sendes på tv2 bliss.. men problemet er bare at når jeg søker på tv2 sumo så kommer det ikke opp.. Men jeg kan se tv2 bliss direkte, spole tilbake resten av dagen om dere forstår. Men det er jo episode 8, og jeg vil begynne på episode 1!! Er det noen som vet om det i det hele tatt er mulig? Evt. link? Anonymous poster hash: 55e6c...cd2
MarianneHaa Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Prøvd å finne det ut selv.. Trodde at alle programmene skulle vært der, men det kommer ikke opp. *følger med*
Gjest Geesus Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Tv2 sumo er litt tricky, da de har prøvd å lage kategoerier, men ikke alt de har er lagt i kategoriene, og søkemaskinen deres funker ikke. De er fortsatt i Beta stadiet, så er vel en stund til de får alt på stell.
Adelia Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Men det er ikke alt til har rettigheter til å ha som opptak på nett dessverre.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Så kjedelig da. Noen som vet om noe annet sted det går ann å se det? Anonymous poster hash: 55e6c...cd2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 http://watchseries.lt/serie/britains_next_top_model Anonymous poster hash: 02718...790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå