Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så frustrert, det er ikke morsomt!! Flere ganger i uken kan han finne på å si ting som "Ja, vi overlevde 3 år, men tviler på at det blir 4! Heheheh". Eller "Så mange digge damer jeg så i dag, kan jeg ikke få være bare litt utro a? Heheheh". "Den nye dama i resepsjonen er den peneste i hele verden så nå drar jeg fra deg. Hehehe". Det er IKKE morsomt.

Er det bare jeg som har dårlig humor? Syns det blir for mye tulling rundt utroskap og brudd når han alltid må si noe sånt. Særlig når han vet jeg er så usikker på meg selv.

Anonymous poster hash: 67ddf...615
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ville blitt arkivert. Fordi jeg dater menn, ikke gutter.

Anonymous poster hash: 29d1f...43c
  • Liker 9
Skrevet

Hadde jeg faen meg ikke giddet, neste gang han kommer med en slik spøk så dumper du ham og se hva som skjer. Så når han sitter der sjokkert, sier du "hahah, bare kødda!!".

Anonymous poster hash: 5d3ae...cd4
  • Liker 4
Skrevet

Han høres veldig irriterende og umoden ut. Har du tatt det opp med han? Si at du ikke liker når han sier sånt og be han slutte.

Selv ville jeg ikke orket sånt fjas. Høres ut som en 14 åring..

• Liker 3
Skrevet

Snakk med han ordentlig om det? "Jeg syns ikke det er greit eller noe morsomt at du spøker med sånne ting, og du veit jeg er usikker på meg selv".

Skrevet

Blir så frustrert, det er ikke morsomt!! Flere ganger i uken kan han finne på å si ting som "Ja, vi overlevde 3 år, men tviler på at det blir 4! Heheheh". Eller "Så mange digge damer jeg så i dag, kan jeg ikke få være bare litt utro a? Heheheh". "Den nye dama i resepsjonen er den peneste i hele verden så nå drar jeg fra deg. Hehehe". Det er IKKE morsomt.

Er det bare jeg som har dårlig humor? Syns det blir for mye tulling rundt utroskap og brudd når han alltid må si noe sånt. Særlig når han vet jeg er så usikker på meg selv.

Sier han disse stygge "spøkene" bare for å plage deg, ettersom han vet at du er usikker på deg selv og allikevel sier slikt?

Jeg hadde gått fra han straks. Huff for en kvalmende fyr!

Skrevet

Hadde jeg faen meg ikke giddet, neste gang han kommer med en slik spøk så dumper du ham og se hva som skjer. Så når han sitter der sjokkert, sier du "hahah, bare kødda!!".

Anonymous poster hash: 5d3ae...cd4

Genial. +1.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dump han hvis han ikke forandrer seg, og husk at du ikke kan forandre han. Du kan forandre holdning til det han sier og bare f.eks. himle med øynene eller begynne å fortelle om den snasne 30 åringen du pratet om været med.

Kast grøt tilbake. Men ta også opp at du synes det kan bli for mye i blant.

Forbered deg på neste morsomme anekdote om snasne damer han har møtt, og begynn å le. :)

Han er usikker på seg selv, det er noe som har med fortid å gjøre og ikke med deg. Men du skal ikke finne deg i å bli gjort usikker og sjalu hele tiden. Men hvis du vil være sammen med han fremover, må du endre din holdning til hans dårlige vitser. (de fleste menn er elendig på å huske hva de har fortalt før...

Endret av Alvina
  • Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

:overrasket:

For en idiot...

Dette blir et "dump ham" svar i beste KG-stil...

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...