Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal jeg gjøre? ble dumpa for 2 mnd siden. han var så mystisk, alle respekterte han (masse kontakter). ughhh klarer ikke å slutte, tror jeg er besatt. graver meg bare ned i sorgen, tenker på han hele tiden. prøver å date andre men alle er så kjedelig i forhold, sammenligner alle guttene med han. ingen når opp. hva om han var the only one? første gutten jeg har vært i forhold med. føler alt er snudd på hodet etter jeg møtte han, han dro meg på farlige stier. savner spenninga...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det akkurat som deg, og trodde det aldri kom til å gå over. Men etter 3 måneder løsnet det og da gikk det raskt oppover. Ta deg tid til å bearbeide sorgen, men tving deg til å fokusere på andre ting også, som trening og venner.

Anonymous poster hash: 6be85...e53

• Liker 1
Skrevet

men hvordan skal jeg finne en så spennende gutt igjen? vet ikke om jeg var forelska engang, bare besatt.... som sagt hadde han mange kontakter og dreiv på den farlige siden. og farlige ting tiltrekket. skikkelig badboy. vil jeg noengang møte en sånn igjen? :(

innerst inne vet jeg det er bra jeg har kommet vekk fra det..

Skrevet

men hvordan skal jeg finne en så spennende gutt igjen? vet ikke om jeg var forelska engang, bare besatt.... som sagt hadde han mange kontakter og dreiv på den farlige siden. og farlige ting tiltrekket. skikkelig badboy. vil jeg noengang møte en sånn igjen? :(

innerst inne vet jeg det er bra jeg har kommet vekk fra det..

Ha ha! Du digger han pga av hans kontakter?

Anonymous poster hash: 51cb4...89c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...