Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i et par måneder hatt kontakt med en mann over nettet. Vi har møttes en gang, men han studerer i utlandet, så vi har ikke mulighet til å treffes igjen nå. Han flytter hjem til jul.

Til å begynne med hadde vi mye kontakt og lange samtaler om alt mulig, men nå føles det som om vi har gått litt tom. Jeg tror kanskje det er bare jeg som føler det sånn. Vi snakkes nesten hver dag, og det er nesten alltid han som tar initiativ, så han vil tydeligvis snakke med meg. Jeg synes han stiller lite spørsmål og det er som regel det som stopper samtalene. Andre ganger kan vi snakke i et par timer sammenhengende om veldig personlige ting.

Tror egentlig jeg ikke skal tenke så mye på det, for jeg tror han vil treffe meg og kjemien var bra sist. Så lenge den er på plass, så er ikke denne chattingen så viktig, men man blir jo litt usikker når det er eneste form for kontakt. Han virker jo interessert ellers og i det meste av det han sier.

Herregud, jeg føler meg som en tenåring, men jeg liker ham veldig godt og jeg ha veldig lyst til å treffe ham igjen!

Anonymous poster hash: 70665...5fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok bare sånn det er når man snakker sammen via chat. Er ofte de samme spørsmålene som kommer; "hva gjør du?" , "hva har du gjort i dag?" osv.

Anonymous poster hash: acd80...bdb
Skrevet

Er nok bare sånn det er når man snakker sammen via chat. Er ofte de samme spørsmålene som kommer; "hva gjør du?" , "hva har du gjort i dag?" osv.

Anonymous poster hash: acd80...bdb

Men man kan likevel ha bra kjemi "live"? Og han kan fortsatt ha lyst til å møte meg igjen? Blir jo så stressa og usikker når han er så langt borte. Alt er mye enklere å føle på når personen er der.

TS

Skrevet

Og så var jeg visst ikke lenger anonym... Og på dette tåpelige spørsmålet også da! :rodme:

Gjest Phoenix
Skrevet

Chating dæver litt for meg.

De jeg ser hele tiden er de som chaten flyter avgårde med. De som jeg aldri ser, eller ser lite så går vi tom for ting å snakke om selvom vi har supergod kjemi når vi ses. Jeg er dårlig på kommunikasjon via disse telegreiene.

Skyper dere eller ringes dere?

Skrevet

Chating dæver litt for meg.

De jeg ser hele tiden er de som chaten flyter avgårde med. De som jeg aldri ser, eller ser lite så går vi tom for ting å snakke om selvom vi har supergod kjemi når vi ses. Jeg er dårlig på kommunikasjon via disse telegreiene.

Skyper dere eller ringes dere?

Godt å høre. Det er jo det jeg egentlig tror selv også.

Vi chatter bare. Som sagt har vi bare møtt hverandre en gang, så vi kjenner ikke hverandre så veldig godt. Telefon og skype synes jeg blir litt skummelt, for hva om det er på samme måte der! Når vi møttes snakket vi i ett sett. Vi har egentlig veldig mye til felles og mange ting å diskutere, og noen ganger flyter det fint, men andre ganger stopper det altså bare opp.

Gleder meg til å treffe ham igjen!

Gjest Phoenix
Skrevet

Men det kan jo hende ting løsner litt da? Vil anbefale Skype :) Om du er redd det vil reflektere over så ville det vil være bedre å få det avklart da enn face too face?

Kjenner meg godt igjen i det du sier, men det handler litt om at jeg mister interessen også for å spørre om ting fordi at jeg føler at jeg mister/ikke kjenner personen så godt.

Skrevet

Men det kan jo hende ting løsner litt da? Vil anbefale Skype :) Om du er redd det vil reflektere over så ville det vil være bedre å få det avklart da enn face too face?

Kjenner meg godt igjen i det du sier, men det handler litt om at jeg mister interessen også for å spørre om ting fordi at jeg føler at jeg mister/ikke kjenner personen så godt.

Nei, jeg funker best face to face. Om det ikke er noe der neste gang vi møtes så vil jeg sikkert bli litt skuffet, men det er ikke noe jeg får gjort noe med. Kommer jo ikke til å være helt kleint heller da. Det vet jeg jo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...