Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på om det er noen andre her som har sansen for den amerikanske forfatteren Gillian Flynn? :) Hun har skrevet bøkene Gone Girl (som er den mest kjente - flink pike heter den på norsk), Sharp Objects og Dark places. Alle tre bøkene er uavhengige av hverandre. Selv har jeg lest to av bøkene, og er på den tredje nå. Bøkene er mørke, brutale og til tider groteske, og de forskjellige karakterene er usympatiske. Hvis du ikke har hørt om Gillian Flynn, kan jeg anbefale bøkene hennes på det sterkeste, de passer perfekt nå i høstmørket!

Anonymous poster hash: 5f23e...6b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest alle tre bøkene - gleder meg til neste.

Du bør sjekke ut Mo Hayder, Tana French og S.J. Watson. :)

Skrevet

.. Og Chelsea Cain!

Skrevet

Hmmm, jeg har bare lest Flink pike, og synes absolutt ikke at hun fortjener de gode kritikkene hun fikk for den. Jeg ... kjedet meg, rett og slett. Veldig skuffende.

Skrevet

^Tusen takk for anbefalinger om andre forfattere, dere over her! Skal definitivt sjekke de ut :)

Skrevet

Hmmm, jeg har bare lest Flink pike, og synes absolutt ikke at hun fortjener de gode kritikkene hun fikk for den. Jeg ... kjedet meg, rett og slett. Veldig skuffende.

Hm, det var synd! Jeg synes Flink Pike/Gone Girl var veldig spennende, likte vendepunktet som snudde alt på hodet.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg leser "Sharp Objects" nå og synes den er herlig grotesk. Har de to andre liggende, gleder meg til å gå løs på dem.

Anonymous poster hash: 43a7f...68b
Skrevet

Jeg leser "Sharp Objects" nå og synes den er herlig grotesk. Har de to andre liggende, gleder meg til å gå løs på dem.

Anonymous poster hash: 43a7f...68b

Så bra at du liker den! Jeg synes Dark Places var minst like grotesk og hakket mer spennende, så du burde glede deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...