Gjest Amanda Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Hei jeg er 25 år og på tur ut av ett 9 års gammelt forhold, denne uken fortalte jeg kjæresten min at jeg ikke følte noe for han lengre. Tok endelig mote i meg og fortelle han hvordan jeg har hadd det siste året i forholdet, at jeg ikke har noen følelser for han lengre. Han tok det selvfølgelig veldig tungt... hvordan forholder jeg meg til det? vi har nesten ikke snakket sammen på 3 dager ikke blitt enig om noe enda. hvordan går jeg frem? siden jeg ikke har vært singel på mange mange år så trenger jeg litt hjelp?
Frk Johansen Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Hvis dere eier husvær sammen må det deles i henhold til eierbrøken. Hvis ikke pakker du bare sakene dine og flytter. Også blir dere enige om hvem som skal ha hva av innbo og får det kjørt til ny bosted. Hva trenger du hjelp til?
Gjest Fia Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Hei! Slikt er ikke lett, men du har startet det hele og må være den sol avslutter. Han er nok lei seg og vil sikkert ikke snakke med deg eller om hvordan dere skal gjøre ting. Selv om det er smertefullt, er det best at du tar initiativ til å dele ting å flytte så fort som mulig, ellers blir det mange ganger verre! Lykke til videre
Gjest Lilletuss87 Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg har akkurat gått gjennom akkurat det samme med min samboer etter 8 år, men her var det han som ville ut. Var da mest naturlig at jeg ble boendesiden han ville ut av forholdet, og det er egentlig bare å få startet prosessen med deling osv.. Ikke noe god situasjon i det hele tatt.. Ønsker dere lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå