Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg Fikk en ring av kjæresten min igår kveld, det er ikke forlovelses ring eller noe sånt men han forventer at jeg skal bruke den. Men den er stygg!!!!!!!! Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 333fd...297

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Si at den ikke er helt din smak eller at du ikke liker å bruke ringer og spør om den kan byttes i et smykke.

Gjest Venter på frieri
Skrevet

Synes du er heldig som fikk en ring!

Mange kvinner i Norge er sammen med kjedelige menn som aldri forstår at damen venter på ring, forlovelse & bryllup.

Kanskje han bare varmer opp til forlovelsen?

Han burde ha satt seg inn i hva slags stil du liker!!

Skrevet

Jeg Fikk en ring av kjæresten min igår kveld, det er ikke forlovelses ring eller noe sånt men han forventer at jeg skal bruke den. Men den er stygg!!!!!!!! Hva skal jeg gjøre?

Si OMG OMG OMG! JA!!! Jeg vil gifte meg med deg!!

Anonymous poster hash: 6859a...45c

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Synes du er heldig som fikk en ring!

Mange kvinner i Norge er sammen med kjedelige menn som aldri forstår at damen venter på ring, forlovelse & bryllup.

Kanskje han bare varmer opp til forlovelsen?

Han burde ha satt seg inn i hva slags stil du liker!!

Vel, mange kvinner ønsker hverken ringer, forlovelse eller bryllup.
Skrevet

Hehe, ble litt slurvete. Han vet at jeg elsker ringer, men jeg trodde han kjente meg litt bedre.. Jeg bruker alltid smykker, inkludert ringer og jeg bruker bare sølv med diamanter (ekte og uekte....hihi), altså veldig enkelt. Men denne ringen er fæl.. Det er en stor rød diamant formet som er hjerte... Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg takket pent og sa at han er verdens mest omtenksomme mann(noe han er), men jeg burde kanskje sagt det med engang at den ikke er helt min smak. Ts

Skrevet

Hehe, ble litt slurvete. Han vet at jeg elsker ringer, men jeg trodde han kjente meg litt bedre.. Jeg bruker alltid smykker, inkludert ringer og jeg bruker bare sølv med diamanter (ekte og uekte....hihi), altså veldig enkelt. Men denne ringen er fæl.. Det er en stor rød diamant formet som er hjerte... Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg takket pent og sa at han er verdens mest omtenksomme mann(noe han er), men jeg burde kanskje sagt det med engang at den ikke er helt min smak. Ts

Bit det i deg og gå med ringen ett par mnd. Så begynner du å ta den på av og til for deretter å slutte med den. Da blir han ikke lei seg og det var tross alt veldig omtenksomt gjort :) Det er bare en liten ring liksom, ingen bryr seg om hvordan ringene dine ser ut så lenge det ikke er noen forlovelsesring eller giftering :)

Anonymous poster hash: f5414...a29

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Evans
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen ts?

Har dere ellers et bra forhold?

Skrevet

Vi har vært sammen i litt over to år og forholdet vårt er veldig fint. Han har festet litt for mye i perioder, det har skapt mange krangler og dårlige tider for oss men de siste månedene har alt vært bra.

Skrevet

Haha, husker jeg fikk et drit stygt smykkesett i bursdagsgave for en del år siden. Var matchende øredobber og smykke med grønne avlange smykkestener:P Gikk med det et par ganger, før jeg la det i skuffen.. Men nå er det litt vanskligere, siden det er fra kjæresten din.. :trist:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...