Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk kjeft fra en i klassen fordi jeg spurte om det faget vi har prøve i er avsluttende i år (går 2.året), for om det var det så tenkte jeg at det er viktigere å gjøre matten i stedet, så jeg sa at da kan jeg jo drite litt i å øve på den prøva (når det er sagt så kan jeg så og si alt vi skal ha prøve i).

Da kjefta han på meg og sa at han ikke trodde jeg bare kunne drite i å øve i en prøve for det er sikkert en grunn til at jeg har den osv osv..

Jeg bare skjønner ikke hvorfor jeg ble kjefta på? :klo: For det første har jeg svært gode karakterer og for det andre så skjønner jeg ikke hvorfor han skal bestemme hvor mye jeg skal øve eller ikke.. Det går da ikke ut over han om jeg får en 2 på den prøva (noe jeg ikke får uansett..).

Jeg må dessuten finne ut hva jeg skal prioritere eller ikke (om det ikke er avsluttende som karakter så kan jeg prioritere litt andre ting) da jeg har en medfødt sykdom som gjør at jeg ikke kan sitte hele kvelden med lekser.

Så jeg ante ikke helt hva jeg skulle svare han jeg.. Hvorfor kjeftet han på meg egentlig?

Anonymous poster hash: dea46...079
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svar 1: Enkelte mennesker er bare "enkle."

Svar 2: Enkelte elsker å stikke snuta i alt mulig.

Svar 3: Se svar 1.

Anonymous poster hash: dd552...13e
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje han sliter selv i det faget og ble misunnelig ¨på at du er så flink at du ikke trenger å pugge så mye?

Anonymous poster hash: 4f56f...403
Gjest Awzm me
Skrevet

Kanskje provoserende for han dersom han sliter og må lese flere timer hver dag for en prøve, mens andre, som deg, ikke trenger å øve så mye

Skrevet

Kanskje han sliter selv i det faget og ble misunnelig ¨på at du er så flink at du ikke trenger å pugge så mye?

Anonymous poster hash: 4f56f...403

Aner ikke jeg.. Han har ikke vært sånn før mot meg, men jeg kjenner han ikke særlig godt egentlig.

Skrevet

Kanskje provoserende for han dersom han sliter og må lese flere timer hver dag for en prøve, mens andre, som deg, ikke trenger å øve så mye

Men det er jo ikke min feil at han ikke lærer ting så fort som meg da.. Jeg blir ikke sur på folk som er flinkere på skolen enn meg heller, så skjønner ikke dette.

-TS

Skrevet

Men var det du som begynte å snakke med han om den prøva? I så tilfelle synes jeg ikke det er så rart at han svarer med sin mening, men han trenger jo ikke å høres kjeftete ut.

Skrevet

Jeg skjønner ikke... hvorfor du lager en tråd om dette :klo:

Anonymous poster hash: 8e8d7...d6b
  • Liker 1
Skrevet

Men var det du som begynte å snakke med han om den prøva? I så tilfelle synes jeg ikke det er så rart at han svarer med sin mening, men han trenger jo ikke å høres kjeftete ut.

Nei, jeg spurte ikke han..

Skrevet

Jeg skjønner ikke... hvorfor du lager en tråd om dette :klo:

Anonymous poster hash: 8e8d7...d6b

Fordi jeg er forvirra. Har ikke opplevd at noen har kjeftet på meg for noe som kun går ut over meg :klo:

Gjest Awzm me
Skrevet

Men det er jo ikke min feil at han ikke lærer ting så fort som meg da.. Jeg blir ikke sur på folk som er flinkere på skolen enn meg heller, så skjønner ikke dette.

-TS

Nei, jeg vet det. Du er jo flink på skolen utifra innlegget, han har kanskje lesevansker eller konsentrasjonsproblemer eller noe slikt, så sikkert irriterende å skulle høre om andre som bare glir glatt gjennom skolen. Unødvendig å bli sint, kanskje han hadde en dårlig dag også, veldig vanskelig å si. Men du får bare glemme det, ikke noe å huske på

Skrevet

Storkjeftig i klasserommet. Klassisk usikker ungdom. Kan gjenkjennes på lang avstand, gjerne med lettere kviseutbrudd og saggete klær. Brøler en del. Næringsinteresser: Red Bull og ferdigpizza. Naturlig habitat: Foran PCen eller på Dagbladets kommentatorfelt.

Ikke tenk nå mer på det, TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...