Virrehue Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg har datet en mann over en lengre periode nå. Han har gitt uttrykk for at han ikke er 100 % klar for å forplikte seg, noe som forsåvidt er greit. Han har i det siste omtalt meg som "spesiell", og han sier han er veldig glad i meg. Jeg har lagt all annen dating på hylla, fordi jeg har "valgt" han, og investerer mye tid på å bli kjent med han. Men, han har profil på en nettdatingside, og han vet ikke at jeg kjenner nicket hans der. Jeg logger inn i blant for å se om han fortsatt er aktiv...og det er han i aller høyeste grad....Han kan logge inn en time før vi skal treffes, eller bare en halvtime etter at vi har tilbrakt en hel helg sammen.. Blir så skuffet over dette, men føler ikke for å ta det opp med han. Da vil han jo forstå at jeg "overvåker" han. Jeg logger inn der for å å et inntrykk av hvor han står, for til tross for at han gir meg mange komplimenter liker han ikke å snakke om "oss". Føler meg veldig naiv og godtroende akkurat nå, så jeg skulle gjerne likt å få noen gode råd. Har mest lyst til å droppe han, for jeg får inntrykk av at han er en player. Men hvis jeg gjør det uten å konfrontere han, vil jeg kanskje alltid lure på om dette var ekte fra hans side. Er som sagt skeptisk til å konfrontere han, fordi jeg da avslører meg, pluss at jeg ikke liker å "sutre" for en slik ting som kanskje egentlig ikke betyr noe. Vet ikke om han treffer andre, men får av og til inntrykk av det pga ting han sier eller ikke sier.. What to do?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Forstår godt at du reagerer på det..Jeg har vært på begge sider av denne situasjonen.Har vært den som "overvåker" og ser at daten ofte er online. Og har også vært den som har vært aktiv på nettdating mens jeg datet andre.I sistnevnte tilfeller var jeg ikke så interessert i de jeg datet. Vet du om han dater andre? Eller er det bare chating? Du sier dere har datet over en lengre periode nå. Har dere samme oppfatning av hvor langt dere er kommet i bekjentskapet? Det er vondt å gå rundt å lure på dette,og etter lang tids dating bør han kunne gi et klart svar om hva han føler og vil med deg.Tror jeg ville valgt å date andre,og lagt ham litt til side. Anonymous poster hash: 71023...af5 1
Gjest Singelgut37 Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Enig du bør glemme ham , selv oplevet dette med dating sider skuffene Og mye playere derute Stoppet med date på nett , findes ikke seriøst
Gjest Gresshoppesang Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Datet over en lengre periode pluss gitt uttrykk for at han ikke er 100% klar for forhold, burde indikere svaret, synes jeg. Så. Da er valget ditt. Du kan fortsette å date ham, eller du kan finne en som vet at han vil ha deg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg har begynt å date en jeg liker veldig godt. Det tar litt tid, vi snakkes mye, men treffes ikke så ofte. Håper virkelig det blir noe mer, men jeg vet jo hverken hva han føler eller hva jeg kommer til å føle selv. Jeg logger meg fortsatt på nettdatingsiden daglig bare for å sjekke om jeg har fått noen meldinger og evt. svare. Har ikke kommet inn noe interessant, så det har for det meste blitt avvisninger, men jeg tenker at vi er ikke kommet langt nok til at jeg vil slette profilen min enda. Når vi begynner å ha sex vil jeg slutte å være på nettdating. I hvert fall hvis det går videre fra der. Følg magefølelsen din. Den stemmer som regel. Har dere datet en stund og har sex, så synes jeg han bør slutte å lete etter andre uansett om han er klar til å bli seriøs eller ikke. Det er det eneste reale. Anonymous poster hash: 58c51...45a
Virrehue Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2013 Forstår godt at du reagerer på det..Jeg har vært på begge sider av denne situasjonen.Har vært den som "overvåker" og ser at daten ofte er online. Og har også vært den som har vært aktiv på nettdating mens jeg datet andre.I sistnevnte tilfeller var jeg ikke så interessert i de jeg datet. Vet du om han dater andre? Eller er det bare chating? Du sier dere har datet over en lengre periode nå. Har dere samme oppfatning av hvor langt dere er kommet i bekjentskapet? Det er vondt å gå rundt å lure på dette,og etter lang tids dating bør han kunne gi et klart svar om hva han føler og vil med deg.Tror jeg ville valgt å date andre,og lagt ham litt til side. Anonymous poster hash: 71023...af5 Jeg vet ikke om han dater andre, har inntrykk av det i blant, men har ikke giddet å legge så mye vekt på det tidligere, da jeg selv har datet andre. Han chatter i alle fall med noen. Han blir stadig vekk venn med nye damer på FB, noe han vet at jeg vet. Jeg har fortalt han at jeg begynte å få følelser for han, men da fikk jeg beskjed om at vi ikke måtte gå for fort frem.. Føler jeg blir holdt på gress mens han desperat sjekker ut alternativene, men jeg vet ikke sikkert. Hører med til historien at jeg forsøkte å kutte kontakten for en liten stund siden, siden dette ikke førte noen vei, men da var han veldig ivrig på å fortsette å treffes. Eneste måten å glemme han på er å date andre, noe jeg forsåvidt har prøvd, men finner ingen som jeg liker like godt som han. Tror ikke jeg gidder å drøye dette særlig mye lengre. Sist jeg fortalte han hva jeg følte, ble han litt fjern der og da, men desto mer ivrig i etterkant. Hva skal jeg tro om det?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Hvor lang er denne "lengre periode" da? Anonymous poster hash: 58c51...45a
Limah Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Spør han rett ut om han fortsatt er aktiv på nettsiden? Du trenger ikke si at du vet noe om det. Lyver han så har du enda en grunn til å droppe han.
Virrehue Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2013 Datet over en lengre periode pluss gitt uttrykk for at han ikke er 100% klar for forhold, burde indikere svaret, synes jeg. Så. Da er valget ditt. Du kan fortsette å date ham, eller du kan finne en som vet at han vil ha deg. Mye mulig det er noe i det du sier.. Ingen av oss hadde vært så fryktelig lenge single når vi startet å treffes, og vi er begge personer som tar veldig gjennomtenkte valg..litt trege og sære begge to. Så det er på en måte ikke noe hastverk å få en avklaring heller, men det plager meg at han virker å fortsatt være på "jakt"..
Virrehue Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 2. oktober 2013 Hvor lang er denne "lengre periode" da? Anonymous poster hash: 58c51...45a Har kjent han ca.1 år, datinga har vel pågått i 8-9 mnd.
Limah Skrevet 2. oktober 2013 #11 Skrevet 2. oktober 2013 Han han vært skikkelig interessert så hadde han ikke fortsatt vært aktiv der inne, end of story egentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #12 Skrevet 2. oktober 2013 8-9 måneder er for lenge. En ting er at han kanskje ikke vil flytte sammen eller fri, men man "dater" ikke flere så lenge. End of story. Anonymous poster hash: 58c51...45a 2
Virrehue Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #13 Skrevet 2. oktober 2013 Spør han rett ut om han fortsatt er aktiv på nettsiden? Du trenger ikke si at du vet noe om det. Lyver han så har du enda en grunn til å droppe han. Han vet ikke at jeg vet at han er registrert på denne siden.. Tilfeldig at jeg oppdaget det.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 2. oktober 2013 #14 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg hadde lagd meg en profil med bilde, slik at jeg var lett gjenkjennelig. Så hadde jeg tittet innom profilen hans. Har han lov, så har du lov. Kanskje det til og med dukker opp en interessant mann for deg?
Virrehue Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #15 Skrevet 2. oktober 2013 Han han vært skikkelig interessert så hadde han ikke fortsatt vært aktiv der inne, end of story egentlig. Det er vel det jeg også tenker, men ikke helt ønsker å innrømme.. Han har liten omgangskrets og er mye alene, så jeg innbiller meg at han kjeder seg og kanskje føler seg ensom til tider, og at dette er hans måte å ha litt kontakt med folk på.. Men det blir liksom noe feil der.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #16 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg vet ikke om han dater andre, har inntrykk av det i blant, men har ikke giddet å legge så mye vekt på det tidligere, da jeg selv har datet andre. Han chatter i alle fall med noen. Han blir stadig vekk venn med nye damer på FB, noe han vet at jeg vet. Jeg har fortalt han at jeg begynte å få følelser for han, men da fikk jeg beskjed om at vi ikke måtte gå for fort frem.. Føler jeg blir holdt på gress mens han desperat sjekker ut alternativene, men jeg vet ikke sikkert. Hører med til historien at jeg forsøkte å kutte kontakten for en liten stund siden, siden dette ikke førte noen vei, men da var han veldig ivrig på å fortsette å treffes. Eneste måten å glemme han på er å date andre, noe jeg forsåvidt har prøvd, men finner ingen som jeg liker like godt som han. Tror ikke jeg gidder å drøye dette særlig mye lengre. Sist jeg fortalte han hva jeg følte, ble han litt fjern der og da, men desto mer ivrig i etterkant. Hva skal jeg tro om det? Skulle tro det var samme fyr vi har møtt, han bor ikke i Bergen vel? Dette er nærmest identisk med min situasjon. Han jeg dater har sitt eget FB harem,om jeg kan kalle det for det. Nye damevenner legges til hele tiden,men mange av de unfriender ham senere. Han du beskriver virker som en "hot-and-cold" type, akkurat som min: Når vi sier hva vi føler blir de kalde - når vi bestemmer oss for å kutte kontakt eller ta mindre kontakt blir de ivrige. Jeg slettet han daten min som FB-venn før jul etter at jeg ikke hadde hørt fra ham på lenge...og DA ble han plutselig interessert igjen og sendte ny friend-request kort tid etter. Tror dette er menn sommest av alt nyter oppmerksomheten de får fra damer. Kan godt hende han mener det han sier til deg om at han har følelser - men samtidig klarer eller vil han ikke, ha noe forhold nå, og på datingsidene er det alltid spennende å se hva som dukker opp.. Jeg har ventet en god stund på at min date skal bestemme seg.Han har sagt han vil ha et seriøst forhold men ingenting skjer.Jeg har derfor gitt ham opp nå.Tror ikke det er lurt av deg å vente slik jeg har gjort for lite forandrer seg.. prøv å date andre og glem ham litt. Hvis han virkelig er interessert vil han komme tilbake. Anonymous poster hash: 71023...af5 1
Virrehue Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #17 Skrevet 2. oktober 2013 Skulle tro det var samme fyr vi har møtt, han bor ikke i Bergen vel? Dette er nærmest identisk med min situasjon. Han jeg dater har sitt eget FB harem,om jeg kan kalle det for det. Nye damevenner legges til hele tiden,men mange av de unfriender ham senere. Han du beskriver virker som en "hot-and-cold" type, akkurat som min: Når vi sier hva vi føler blir de kalde - når vi bestemmer oss for å kutte kontakt eller ta mindre kontakt blir de ivrige. Jeg slettet han daten min som FB-venn før jul etter at jeg ikke hadde hørt fra ham på lenge...og DA ble han plutselig interessert igjen og sendte ny friend-request kort tid etter. Tror dette er menn sommest av alt nyter oppmerksomheten de får fra damer. Kan godt hende han mener det han sier til deg om at han har følelser - men samtidig klarer eller vil han ikke, ha noe forhold nå, og på datingsidene er det alltid spennende å se hva som dukker opp.. Jeg har ventet en god stund på at min date skal bestemme seg.Han har sagt han vil ha et seriøst forhold men ingenting skjer.Jeg har derfor gitt ham opp nå.Tror ikke det er lurt av deg å vente slik jeg har gjort for lite forandrer seg.. prøv å date andre og glem ham litt. Hvis han virkelig er interessert vil han komme tilbake.Anonymous poster hash: 71023...af5 Hehe, nei, han bor ikke i Bergen. Interessant å høre at det er flere som har samme erfaringene. Skjønner vel innerst inne at det lureste er å droppe han helt. Var litt vanskelig helt i starten når jeg kuttet kontakten sist, men utrolig deilig å slippe å gå og fundere på dette "forholdet". Men tok dessverre ikke lang tid før jeg var tilbake i samme sporet.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #18 Skrevet 2. oktober 2013 Hehe, nei, han bor ikke i Bergen. Interessant å høre at det er flere som har samme erfaringene. Skjønner vel innerst inne at det lureste er å droppe han helt. Var litt vanskelig helt i starten når jeg kuttet kontakten sist, men utrolig deilig å slippe å gå og fundere på dette "forholdet". Men tok dessverre ikke lang tid før jeg var tilbake i samme sporet. Akkurat samme som med meg altså...Jeg var så stolt av meg selv og ikke minst ,lettet da jeg trykket på "unfriend" ikonet på fbook og slettet tlf.nr.hans. Endelig hadde jeg satt meg i respekt og gått videre. Men uken etter hadde han fått meg tilbake på gress Skulle aldri falt for det.Han lovet å skjerpe seg og følge opp alle lovnadene sine...men det varte ikke lenge før alt var som før. Anonymous poster hash: 71023...af5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #19 Skrevet 3. oktober 2013 Skulle tro det var samme fyr vi har møtt, han bor ikke i Bergen vel? Dette er nærmest identisk med min situasjon. Han jeg dater har sitt eget FB harem,om jeg kan kalle det for det. Nye damevenner legges til hele tiden,men mange av de unfriender ham senere. Han du beskriver virker som en "hot-and-cold" type, akkurat som min: Når vi sier hva vi føler blir de kalde - når vi bestemmer oss for å kutte kontakt eller ta mindre kontakt blir de ivrige. Jeg slettet han daten min som FB-venn før jul etter at jeg ikke hadde hørt fra ham på lenge...og DA ble han plutselig interessert igjen og sendte ny friend-request kort tid etter. Tror dette er menn sommest av alt nyter oppmerksomheten de får fra damer. Kan godt hende han mener det han sier til deg om at han har følelser - men samtidig klarer eller vil han ikke, ha noe forhold nå, og på datingsidene er det alltid spennende å se hva som dukker opp.. Jeg har ventet en god stund på at min date skal bestemme seg.Han har sagt han vil ha et seriøst forhold men ingenting skjer.Jeg har derfor gitt ham opp nå.Tror ikke det er lurt av deg å vente slik jeg har gjort for lite forandrer seg.. prøv å date andre og glem ham litt. Hvis han virkelig er interessert vil han komme tilbake. Anonymous poster hash: 71023...af5 Jeg har vært borti enn sånn fra Bergen ja, eller er borti...nå har jeg heldigvis klart å distansere meg en del.... men klarer ikke helt å kutte. Kunne vært interessant å finne ut om det var samme fyren... Anonymous poster hash: 5e71d...a36
Gjest Lincoln Skrevet 3. oktober 2013 #20 Skrevet 3. oktober 2013 Akkurat samme som med meg altså...Jeg var så stolt av meg selv og ikke minst ,lettet da jeg trykket på "unfriend" ikonet på fbook og slettet tlf.nr.hans. Endelig hadde jeg satt meg i respekt og gått videre. Men uken etter hadde han fått meg tilbake på gress Skulle aldri falt for det.Han lovet å skjerpe seg og følge opp alle lovnadene sine...men det varte ikke lenge før alt var som før. Anonymous poster hash: 71023...af5 Fail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå