AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Det store spørsmålet mitt, hvordan er energinivået deres på fastedagene? Er det slik at dere blir helt ubrukelige de dagene dere ikke spiser eller holder det seg stabilt? Anonymous poster hash: e53a8...9cd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Det går stort sett greit energimessig, men unngår hard trening. F.eks. har jeg fastedag i dag, og da ble treningen rolig jogg, ca. 10 km. På de vanlige dagene veksler jeg mellom styrke, løping langkjøring eller intervall. Anonymous poster hash: aadd6...80c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Hørtes sunt ut.Anonymous poster hash: dc533...74d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Hørtes sunt ut.Anonymous poster hash: dc533...74d I utgangspunktet er ikke teorien så ille, mennesket har ikke forandret seg så alt for mye de siste 1000 årene og det er ikke så lenge siden det var helt normalt for oss og kun spise en gang om dagen eller å gå en dag i blandt uten mat. Det er jo derfor vi har fett i det hele tatt Anonymous poster hash: e53a8...9cd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Hørtes sunt ut.Anonymous poster hash: dc533...74d Hvorfor skulle det være usunt å spise litt mindre et par dager i uken? Tror du vår art evolusjonelt sett er utviklet til å spise et eksakt antall kalorier pr dag? Anonymous poster hash: f7a5d...bfa
Bad Advice Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Så noen erfaringer med dette? Hvor mye går folk ned av denne dietten? Og hva spiser du på de vanlige dagene, hva som helst eller "hva som helst så lenge det er sunt"? Ble litt nysgjerrig nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå