AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg(26år) og sambo driver å flytter fra hverandre, dette har jeg ikke fortalt til noen. Vi er også i forhold på Facebook, for å holde fasaden til familie har fått vite om bruddet. For ca to uker siden begynte en mann å prate til meg(23år), på Facebook. Vi har kun møttes et par ganger på møter med jobben(jobber ikke samme sted). Det har eskalert til at vi prater om alt, daglig basis. Han tar alltid kontakt først og virker flørtende. Han må jo være interessert? Altså, jeg hadde aldri giddet å bruke tiden min på å prate med en mann daglig om jeg ikke var det. Jeg vil ikke ha forhold til denne mannen. Kunne sett for meg koselige filmkvelder og vin. Problemet er at han har ikke spurt direkte, mest sannsynlig på grunn av jeg tilsynelatende er i forhold(han har aldri spurt). Det blir også feil om jeg spør han, for da må jeg utbrodere om mitt "forhold". Hva gjør jeg? Flytteprosessen har vart i 1,5måneder, så er ganske ferdig med (eks)sambo. Anonymous poster hash: 94150...a24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå