Girly19 Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Heisann. Jeg har lest mange forum og har funnet masse nyttig info, men trenger likevel litt personlige svar fra dere og håper dere vil hjelpe meg! Jeg hadde ubeskyttet samleie (uten utløsning) på trolig den dagen jeg hadde eggløsning, som er nå ganske nøyaktig 7 uker siden. Mensen har uteblitt, og jeg hadde veldig mange symptomer i uke 3 og 4, og har tatt mange tester, til og med hos helsestasjon og lege, men alle er negative. Men så har jeg klusset det til med p-piller, og legen på helsestasjon sa det kunne være derfor mensen uteblir. Men nå som jeg er i uke 6-7, føler jeg meg småkvalm, og jeg skal egenltlig i følge ny syklus ha mensen denne uken. Mensen smerter, svimmelhet, murring i magen, hodeverk og kvalme har jeg hatt denne uken. Kan de negative testene være falske? Jeg tok den siste testen hos legen uke 4. Er det en sjanse for at jeg kan være gravid? Håper på svar! Takk!! - Girly19 1
@laide^ Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Er ikke sikkert du var langt nok på vei da du tok testene til at de viste positiv. Ta ny test nå.
Girly19 Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2013 Takk for svar! Ja det kan jo godt hende det! Jeg tror jeg skal vente ut uken, og tar ny test da..
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Du er mest sannsynlig ikke gravid utfra det du beskriver. Hilsen ei som har vært prøver i over ett år og nå er gravid.. Anonymous poster hash: aae6a...26a 1
Girly19 Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg spurte legen om vi kunne gjøre det, da jeg var der i evt. 4. uke, men hun mente at det gjorde de helst ikke med mindre jeg hadde fått en positiv test. (urinprøve).
Leopanter Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Hvis det er 7 uker siden eggløsning, så er du nå 9 uker på vei om du er gravid. Du tok altså siste graviditetstest i uke 6, synes det er litt pussig om den ikke ble positiv da om du er gravid. Men det er også rart at du ikke har fått mensen enda. Jeg ville tatt en test til, og kanskje tatt meg enda en tur til legen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Gikk du på p-piller da du hadde samleie? Anonymous poster hash: 583e3...5f8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Venninnen min var gravid uten at hun fikk en positiv test. Men hun følte det på seg. Hun tok innvendig ul i uke 11 og så forsteret, selv om hun ikke hadde fått positiv test enda... Så det går ann... Anonymous poster hash: e9352...a7d
Gjest bustyvel Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Ta nå en test da, bare det kan gi deg svaret
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #11 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg testet ikke positivt før i uke 10, men da var ikke ting som det skulle og jeg mistet kort tid senere. Forklaringen til legen var at HCG lenge var for lav til å slå ut, nettopp fordi det var noe galt fra starten av.. Anonymous poster hash: 80b8a...b5e 1
solch Skrevet 2. oktober 2013 #12 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Jeg ville testet meg igjen nå. Fant ut jeg var gravid i uke 8 og testene ble kjempepositive med en gang. Så får du negativ nå også, kan du nok regne med at du ikke gravid. Så må du huske på at sjansen for å bli gravid i utgangspunktet er ganske lav;) Endret 2. oktober 2013 av solch
Teeny Skrevet 2. oktober 2013 #13 Skrevet 2. oktober 2013 Lite sannsynlig, men ikke umulig, å bli gravid uten utløsning. Jeg brukte den "metoden" i 3 år eller mer uten å bli gravid en eneste gang. Ble gravid da jeg prøvde med en gang og har blitt gravid en gang tidligere (med utløsning). Er du ikke beskyttet om du går på p-piller? Eggløsninger kan også komme sent hvis ikke.
Teeny Skrevet 2. oktober 2013 #14 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg fikk positiv test 8 dager etter eggløsning.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #15 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg tok test fire dager etter forventet mens med negativt resultat. En uke etter var den positiv. Du kan jo ta en ny test om en uke Anonymous poster hash: b547a...ad3
Girly19 Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #16 Skrevet 2. oktober 2013 Gikk du på p-piller da du hadde samleie? Anonymous poster hash: 583e3...5f8 Nei, det var helt uten p-piller.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #17 Skrevet 2. oktober 2013 Det samme som du føler er hoss meg og, tatt to tester både hjemme og hoss lege, legen sa at om jeg fortsatt følte meg gravid skulle jeg ta blodprøve, tar en ny test i morgen om den er negativ blir det blodprøve... Legen sa det kunne være mulig for at testen kan være negativ men likevell gravid.. Anonymous poster hash: 1ca74...886
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå