Gå til innhold

Hapå sjokolade.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva smaker det egentlig?Smaker det "ren" sjokolade sånn som sjokoladepålegg,eller smaker man den karamellsmaken som den orginale hapåen har i tililegg?

Anonymous poster hash: e982e...88c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det smaker ikke i nærheten av slik vanlig sjokoladepålegg smaker. Nå liker jeg ikke vanlig hapå, men elsker hapå sjoko, men jeg tror kanskje man kan kjenne litt av den vanlige hapåsmaken, er ikke sikker.

Anonymous poster hash: 443cd...f94
Skrevet

Det smaker ikke i nærheten av slik vanlig sjokoladepålegg smaker. Nå liker jeg ikke vanlig hapå, men elsker hapå sjoko, men jeg tror kanskje man kan kjenne litt av den vanlige hapåsmaken, er ikke sikker.

Jeg også, men finner ikke den krukken mer.

Skrevet

Jeg også, men finner ikke den krukken mer.

Jeg har heldigvis 3 glass igjen å kose meg med :D Aner ikke om det er igjen noen på butikken her, men tviler på at det er igjen noe.

Håper virkelig de begynner å lage den fast igjen. Virker jo som de bare vil pine oss med disse limited edition'ene sine :P

Skrevet

Jeg har heldigvis 3 glass igjen å kose meg med :D Aner ikke om det er igjen noen på butikken her, men tviler på at det er igjen noe.

Håper virkelig de begynner å lage den fast igjen. Virker jo som de bare vil pine oss med disse limited edition'ene sine :P

Vi er offer for en konspirasjon.

Skrevet

Da har jeg testa det ut,og for å si det sånn så blir det en tur ut i mårra for å raske med seg noen flere glass :laugh:

Anonymous poster hash: e982e...88c
Skrevet

Den smaker dritt!

Jeg kjøpte et glass i god tro, husket det var yndlingspåleggt mitt da jeg var liten. Nå var det æsj, æsj, æsj!

Anonymous poster hash: b0251...34b

Skrevet

Jeg synes det smaker som Hapå blandet med litt sjokade, uansett så er pålegget veldig godt. Å heldigvis får jeg tak i mer.

Skrevet

Det smaker sjokoladepudding, i følge min mann. (Jeg spiser det ikke selv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...