AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 TV 2, kl 21.40. Dette tror jeg er verdt å få med seg! Anonymous poster hash: 3b1c3...1d7 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Enig med deg. Ekstra intr siden det nå er så vanlig å reise til Danmark for single damer å bli befruktet der og mer og mer vanlig at par av samme kjønn også blir foreldre. Anonymous poster hash: 6c93a...f78 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg forstår ikke helt at Mathias tror at den fyren han sist trodde kunne være faren, ikke er det, fordi han ikke har samme DNA som datteren til denne fyren. Hallåå, det er jo mulig at hun ikke er hans datter, men at Mathias er sønnen fordet. Han gubben flere mente lignet, og kanskje var faren, burde jo tatt en test. Hva hjelper det om den mulige dattera hans gjør det? Og hva slags insane dame er mora som holder tilbake info? Fy f... Ingen grunn er jo god nok! Anonymous poster hash: 92c2d...ca3 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg forstår ikke helt at Mathias tror at den fyren han sist trodde kunne være faren, ikke er det, fordi han ikke har samme DNA som datteren til denne fyren. Hallåå, det er jo mulig at hun ikke er hans datter, men at Mathias er sønnen fordet. Han gubben flere mente lignet, og kanskje var faren, burde jo tatt en test. Hva hjelper det om den mulige dattera hans gjør det? Og hva slags insane dame er mora som holder tilbake info? Fy f... Ingen grunn er jo god nok! Anonymous poster hash: 92c2d...ca3 Tenkte på det samme.. Anonymous poster hash: b13cf...1a2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Tenkte på det samme.. Rart han ikke tenkte på det, han som til og med DNA-testen sønnen sin for å forsikre seg om at han faktisk var pappan. Anonymous poster hash: 92c2d...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå