Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått Betales tilsendt i posten, og klør i fingrene etter å ta fatt på den.

Noen som har lest boka- hva synes du?

Skrevet

Har lest den flere ganger, jeg liker den veldig godt. Den sier så mye om oppvekst og vennskap, rett og slett...

Gjest gjest1
Skrevet

Eg har også lest den fleire gonger, boka er veldig god. Kos deg!

Gjest gjesta
Skrevet

Utrolig flott bok! En bok om vennskap, oppvekst og om livet. Masse humor og gode beskrivelser, mange ganger nikket jeg gjenkjennende selv om jeg ikke har opplevd akkurat det samme selv - men ting var så lett å overføre til min egen oppvekst likevell.

Kos deg med boken!

Skrevet

Det er en del år sida jeg har lest den nå, 6 år siden tenker jeg, men husker at jeg syns det avr en god bok den gangen. Har også nettopp pløyd gjennom Halvbroren til Christensen, også en veldig veldig god bok. Elsker måte han skriver på. Syns det virker veldig rytmisk, vanskelig å forklare, men det hele klinger nesten når man leser det...

Skrevet

Beatles var den første "voksen-boken" jeg leste, i en alder av 9 år. Selv for en 9-åring, var den kjempebra :)

Skrevet

Gled deg!

Skrevet

Det er ei fantastisk bok! Fantastisk!!! :-)

Skrevet
Har fått Betales tilsendt i posten, og klør i fingrene etter å ta fatt på den.  

Noen som har lest boka- hva synes du?

Jeg leste den for mange år siden og det gjorde et stor inntrykk. Gled deg. :-)

Skrevet

Leste boka for noen år tilbake, og den var utrolig bra!

Vil anbefale deg å lese Bly etterpå også, det hører liksom med!

Skrevet

Jeg leste den akkurat for tredje gang og den er fortsatt like god. (fikk nesten lyst til å lese den igjen...) Jeg har virkelig sansen for Lars Saabye Christensen :tommelsmil:

Skrevet
Vil anbefale deg å lese Bly etterpå også' date=' det hører liksom med![/quote']

:tunge1:

Det skulle jeg si, jo!!!

Men, ta Tjorvens anbefaling. BLY er kjempebra!

Gjest Virvar
Skrevet

Den var forferdelig ! :roll:

Tvunget lesing på videregående. Jeg som til vanlig er en lesehest var glad jeg greide kommer gjennom den fra perm til perm.

Ikke min type bok dette nei.

har ikke lest andre av samme forfatter pga intrykket av Beatles.

MIN mening :wink:

Skrevet

Jeg har lest Beatles (og BLY) om og om og om igjen - den finner et eller annet langt inni meg. Flott bok!

Skrevet

Jeg ble også tvunget til å lese den på videregående og den er uten tvil den verste boken jeg noen gang har lest, grusomt kjedelig og jeg virkelig led meg gjennom den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...