Gå til innhold

Kjøpe brukt vogn Finn usett.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe brukt vogn, type Bugaboo.

Det er ikke så mange i min by til salgs, og jeg har sett et par annonser hvor vognen er relativt nykjøpt(type ifjor), kun brukt til ett barn - og bildene er ordentlige og fine.

I en annen annonse har vedkommende også en brudekjole til salgs hvor hun har lagt ut fullt bilde av seg selv og ektefelle, med fullt navn og nummer.

Så det er ikke en typisk kort/kryptisk annonnse med lite informasjon.

Men så er jo den vogna i en helt annen by, hvor jeg ikke har mulighet til å teste vogna selv.......ergo, jeg bruker da Payex(trygge betalingsmåter gjennom finn hvor man kan stoppe betaling om man får katta i sekken).

Utover det blir vel rettighetene som ved brukte vogner flest - som jeg er usikker på hvordan fungerer......

Hvordan har dere andre gjort dette her, og hva sjekker man gjerne ut umiddelbart når man får vogna for å teste typiske feil som ikke er synlige på bilder? :vetikke:

TIng kan jo skje etterhvert uansett tenker jeg - og da er det vel ett fett hvor man kjøpte den fra sålenge den er brukt.

Anonymous poster hash: 0f545...723
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte usett vogn i sommer. Riktignok godt brukt og billig, men det er nå en sjanse å ta. Jg hadde det travelt da den kom frem, så fikk bare sett kjapt på den. På første trilletur viste det seg at de var skjeiv og dro mot grøfta. Kontaktet selger, og fikk igjen mye av kjøpesummen. Men det kunne jo like gjerne skjedd under sending.

Anonymous poster hash: 6c7f1...531

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...