Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt og enda ha perioder 2 år etterpå hvor jeg enda får bilder i hode av natten mannen min var utro. Ser enda for meg hvordan sex de hadde osv. Har gode perioder,men kjenner de tunge tankene enda dukker opp i perioder.

Mannen min respekterer meg men sier han begynner og bli lei av periodene mine og håper jeg vil snart klare og legge det bak meg.

Noen som har opplevd at det kan ta tid, men tilslutt vil det svinne bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok meg nesten 3 år å kjenne at jeg var ferdig med utroskapen som handlet om litt mer enn en natt. Jeg gikk i samtaler hos en samlivsterapeut i ett år, alene for jeg trengte et rom alene. Mannen min og jeg snakket og snakket om dette i nesten to år og kom oss igjennom krisen. Vi gikk begge hos psykolog en periode. Nå kjenner jeg meg helt ferdig med det, og det har lite plass i livet mitt.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar havbris. Går og til samtale, men har bare vert en gang. Skal tilbake.

Kan du fortelle litt om hvordan de 3 årene var? Hva gjore du når de kjipe tankene kom? Klarte du og være kjærlig når du gikk gjennom den vanskelige perioden?

Elsker mannen min sykt høyt,men hater han når tankene kom.

Var ikke bare en natt, men over noen måner.

Men er første natten som plager meg mest. Ser for meg at da var spenningen på topp og de virkelig levde seg inn forelskelsesbobblen :(

Skrevet

Hvis du skaffer deg en profil her så kan jeg svare deg på PM.

Skrevet

Må virkelig si at dere må være utrolige sterke som greier å fortsette forholdet etter utroskap. Jeg ville aldri ha greid å stolt på kjæresten igjen og hadde nok blitt gal av sjalusi bare han har var alene. Dersom det var et engangstilfelle kunne jeg til nød ha vurdert å glemme det dersom han hadde vært ærlig og lagt frem saken og virkelig angret. Hadde jeg selv funnet ut av det ¨på egenhånd uten at han hadde sagt noe hadde det vært på hodet ut med en gang. Og et forhold over måneder med en annen?? NEI! Det hadde jeg aldri i verden kunne ha glemt... jeg bare lurer på en ting... hadde dere ingen mistanke hva som foregikk? Kan terapi virkelig få folk til å glemme et slikt svik?? Nysgjerrig..

Skrevet (endret)

Det er mye som spiller inn Shantee, og en vesentlig faktor er hvordan det kom frem i lyset og en haug med andre faktorer. Min mann fortalte det selv uoppfordret og jeg hadde ingen mistanker i forkant. Vi hadde da vært sammen i 19 år. Man glemmer aldri - og slik er det med en rekke andre hendelser i livet som har satt spor. Men det har ikke lenger plass hos meg.

Endret av Havbris
Skrevet

Jeg har opplevd det samme, for seks år siden. Er gift med han og fåttbarn nå, alt er glemt nå. Men det første året var heelt jævlig, ble deprimert og mye annet. Andre året gikk det bedre, men det var langt ifra glemt. Jeg tror det gikk i hvert fall tre år før det ikke var sårt lenger, hvor jeg ikke i perioder gråt om natten. Uff, det er fælt. Jeg kjenner igjen det du beskriver med bilder man plutselig får i hodet...Men alt ble bedre, og mannen min har ikke vært i nærheten av å gjøre noe slikt igjen.

Mannen min innrømte også alt frivillig, og var villig til å gjøre hva som helst. Så jeg ga han en sjanse til, og angrer jeg ikke på nå. Gjorde det kanskje første året men...

• Liker 1
Skrevet

Skal ordne med profil havbris :)

Blir veldig glad om du tar deg tid og skriver til meg.

Tusen takk for svar maman. Blir veldig glad når jeg hører at jeg ikke er gal som enda tenker som jeg gjør.

Det gjør meg glad og jeg ser lysere på ting.

Elsker mannen min så utrolig høyt og vet han aldri igjen vil gjøre noe sånn. Tror han har slette like mye som meg,om ikke mer.

Vil bare at de vonde tankene skal forsvinne. Vil få det bra igjen og elske mannen min igjen som jeg en gang gjore.

Er tøft, veldig tøft. Men jeg skal klare det!!!!

Skrevet

Skal ordne med profil havbris :)

Blir veldig glad om du tar deg tid og skriver til meg.

Tusen takk for svar maman. Blir veldig glad når jeg hører at jeg ikke er gal som enda tenker som jeg gjør.

Det gjør meg glad og jeg ser lysere på ting.

Elsker mannen min så utrolig høyt og vet han aldri igjen vil gjøre noe sånn. Tror han har slette like mye som meg,om ikke mer.

Vil bare at de vonde tankene skal forsvinne. Vil få det bra igjen og elske mannen min igjen som jeg en gang gjore.

Er tøft, veldig tøft. Men jeg skal klare det!!!!

Jeg skal skrive til deg når du får deg en profil og sender meg en PM.

Skrevet

To år er alt for kort tid.min eks bedro meg med flere kjente og ukjente. Etter 20år og 3 barn. Sårene er der å det gjør vondt hver dag selv etter 2,5 år. Brutalt blei livet endret veldig for 4 mennesker p.a.g det som så fint blei kalt manglet følelser. For meg er det et utilgivlig svik mot barn og partner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...