Gå til innhold

Terrengløpesko!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står mellom to stykker og aner ikke hvilken som er den bedre for meg.. Håper noen her kan hjelpe meg. Det er snakk om motbakkeløping i gjørme, på stein og litt gress og jeg har ikke peiling på slike sko. Må sies at jeg har litt brede føtter.

Den ene er Inov-8 rocklite 275 gtx http://www.inov-8.com/New/Global/Product-View-Roclite-275-GTX.html?L=26

Den andre er Adidas response GTX trail 20 http://www.sportsshoes.com/product/ADI5395/adidas-lady-response-trail-20-gore~tex-running-shoes/?id=364&utm_source=AW&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=existem&_$ja=tsid:31785#product-tabs

Anonymous poster hash: 5ae2a...3ba
Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med noen av de modellene der. Har du prøvd begge? Kanskje ta den tur til Löplabbet f.eks., og få prøve begge mens du løper?

Skrevet

Jeg har faktisk prøv begge! Kjøpte først Addisaen fordi den satt så godt på foten, men følte at den var for oppbygd og at jeg ikke fikk god nok kontakt med underlaget (jeg forsøker å være med frempå foten og ikke lande så mye på helen). Skoen var fra XXL så gikk tilbake of gikk bytta til Inov8 som jeg bare DIGGER! Den sitter godt på foten, gir supertert grep og hærlig løpsfølelse. Den er ikke så høy så litt lett for at vann og gjørme kommer inn, men plager meg ikke nevneverdig.. Første gang jeg bentytatt fornøydgarantien på XXL og det var veldig kjekt ;) Kjenner flere som har Inov8 skoen og som også liker den veldig godt. Men det kommer også litt ann på hva slags steg du har.. liker du mye depling og lander på helen kan nok Addidasen være fin.

Skrevet

Jeg slo til på inov8 skoene siden jeg har hørt så mye bra om det merket. Har ikke fått prøvd adidasene men tror ikke det er nødvendig etter jeg prøvde disse. Demping er heller ikke akkurat det jeg higer etter når jeg er i terrenget! Er forfotløper selv. Gleder meg til å prøve de oppover bakkene for forventningene er litt høye. :)

Ser de selger noen sokker som kan draes over skokanten for å hindre griserier i å komme inn den veien, så tror kanskje jeg må prøve det hvis lavheten er et problem. Takk for svar. :)

Skrevet

Lykke til med skoene :) Nå som det er høst kommer de jo virkelig til sin rett.. Har lurt på sånne sokker/gamasjer. Har du link til noen?

Skrevet

Lykke til med skoene :) Nå som det er høst kommer de jo virkelig til sin rett.. Har lurt på sånne sokker/gamasjer. Har du link til noen?

Jeg vet ikke om det er billigste plassen, men er litt glad i denne nettbutikken og der har de slike sokker http://www.wiggle.com/inov-8-debrisgaiter-32-socks/

Godt mulig det er like greit å bare bruke noen vanlige gamasjer så får vel prøve ut det også før jeg blakker meg på sokker. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...