Gå til innhold

Sydentur i november med kjæresten - HVOR?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en jungel av reiser føler jeg at jeg har gått meg litt bort...

Vi har lyst til å reise til varmere strøk i løpet av november, men hvor skal vi reise?!

Vi reiser for å ligge på stranden og bade, så vi vil ha det varmt. Det kan ikke være for dyrt (helst ikke over 7000,- per pers, da kan det gjerne være all inclusive)

Har dere noen tips?! :sol::sol::sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gran canaria

Anonymous poster hash: fe580...405
Skrevet

Det er vel Kanariøyene, Thailand og Afrika du kan velge mellom i november. Eller kanskje noen karibiske øyer også.

For 7000 kr med all inclusive, så bor dere godt på en av kanariøyene.

Skrevet (endret)

I en jungel av reiser føler jeg at jeg har gått meg litt bort...

Vi har lyst til å reise til varmere strøk i løpet av november, men hvor skal vi reise?!

Vi reiser for å ligge på stranden og bade, så vi vil ha det varmt. Det kan ikke være for dyrt (helst ikke over 7000,- per pers, da kan det gjerne være all inclusive)

Har dere noen tips?! :sol::sol::sol:

Hvor reiser dere fra?? Og ca. når i november, begynnelse, midten eller slutten??

Endret av Maria12345
Skrevet

Sør amerika, der er det sommer når vi har vinter

Skrevet

Hvor reiser dere fra?? Og ca. når i november, begynnelse, midten eller slutten??

Vi reiser fra Oslo, og det kan være når som helst i november bare ikke fra 12. - 19. november...

Hvis dere har noen spesielle hotellanbefalinger er det bare å komme med det også! :fnise:

Skrevet

Vi reiser fra Oslo, og det kan være når som helst i november bare ikke fra 12. - 19. november...

Hvis dere har noen spesielle hotellanbefalinger er det bare å komme med det også! :fnise:

http://www.ving.no/charteraccomodationinfo?ItemId=6892&SelectedPackage=60_cn3_LPA4_SURI2_VN1%3a6_H12PRSc1_E3_OSLd201311253_LPA8%3a2_VN2_111%3a&BookingQuery=4352%3a4328%3ad2013112512667%3a0%3a8%3an0%3a2_42%3a42%3a0%3a0%3a2%3a&UseBookingFlow=True

Skrevet

Madeira! Og ikke minst øya ved siden av Porto Santo.

S

• Liker 1
Skrevet

Hvis dere drar til Kanariøyene (Spania), vil jeg anbefale ikke å ha all inclusive. Det er så mange bra restauranter man kan spise på i forhold til hotellrestauranten, som pleier å bli mye av det samme og litt smakløst. Synes jeg.

Skrevet

Hvis dere drar til Kanariøyene (Spania), vil jeg anbefale ikke å ha all inclusive. Det er så mange bra restauranter man kan spise på i forhold til hotellrestauranten, som pleier å bli mye av det samme og litt smakløst. Synes jeg.

Tusen takk for tipset! Det tar jeg med meg.... Da blir det nok ikke all inclusive! :takke::takke::takke:

Skrevet

Tusen takk for tipset! Det tar jeg med meg.... Da blir det nok ikke all inclusive! :takke::takke::takke:

Det kan selvsagt være noen skikkelig dårlige restauranter som lever av turistene og ikke kvalitet, men det finnes begge deler. :)

Skrevet

Dette var fint! Skal se nærmere på det! :takke:

Forresten, prisen på 9000 kr var for to personer :)

Skrevet

Nå er turen bestilt! Og turen går til......JORDAN! :fnise:

http://www.apollo.no/reiser/asia/jordan/aqabaomradet

Det blir spennende! Det er visst varmt og godt det der på denne tiden og mye spennende man kan oppleve... Så da blir det nok en fin kjærestetur! :rodmer:

Er det noen som har vært her?

Skrevet

Dette var fint! Skal se nærmere på det! :takke:

Har vært der og det er fine rom. Men vært obs ¨på at du dusjer bak glassvegger i stuerommet! Det er deilige senger der. Det er ingen by der, så dere må gå langsmed stranda til Mogane eller ta bussen.

Skrevet

Nå er turen bestilt! Og turen går til......JORDAN! :fnise:

http://www.apollo.no/reiser/asia/jordan/aqabaomradet

Det blir spennende! Det er visst varmt og godt det der på denne tiden og mye spennende man kan oppleve... Så da blir det nok en fin kjærestetur! :rodmer:

Er det noen som har vært her?

Jeg hadde ikke turt å dra til midtøsten nå, det er jo den kruttønna.

Anonymous poster hash: cf760...2a4

Skrevet

Jeg hadde ikke turt å dra til midtøsten nå, det er jo den kruttønna.

Anonymous poster hash: cf760...2a4

Jordan er vel ikke akkurat så preget av de urolighetene....

Skrevet

Anbefaler puerto rico i gran canaria, det er den mest værsikre plassen å reise til på øya da. Jeg var der i november for noen år siden, kjempegodt og varmt, deilig temp i sjøen også da 😊

Skrevet (endret)

Planlegger tur til Jordan selv..i desember:-) Har mange år drømt om å se Petra..også er jo dykking i Rødehavet topp!!

Hvilket hotell skal dere bo på?

Endret av gladidag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...