Gjest diingo Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg er en person som ikke trives med å sole meg /solarium ettersom det skader huden og er rett og slett stress, for varmt.. Sååå jeg har innbilt meg at selvbruningskremmer er bedre for meg. Er det noen som vet om en god en, som man ikke blir gul og flekkete av?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 St. Moriz mousse og påføringshanske! Anonymous poster hash: cfc8f...817
Gjest diingo Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 St. Moriz mousse og påføringshanske! Anonymous poster hash: cfc8f...817 Er den jeg har fått høre om ja.. men så den var litt dyr... Er den god? Virker den lenge? og har man kremmen lenge? Eller går den fort tom? Jeg er ganske tynn, så regner med jeg ikke bruker så alt for mye.
Gjest diingo Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 st.moriz Er den jeg har fått høre om ja.. men så den var litt dyr... Er den god? Virker den lenge? og har man kremmen lenge? Eller går den fort tom? Jeg er ganske tynn, så regner med jeg ikke bruker så alt for mye.
Gjest slettetbruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Den er bra og når du skyller den av etter 6 timer er du ikke skjollete og sånt der
Gjest diingo Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Den er bra og når du skyller den av etter 6 timer er du ikke skjollete og sånt der Hvor lenge varer brunfargen på deg da?
Gjest slettetbruker Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Hvor lenge varer brunfargen på deg da? lenge
Gjest slettetbruker Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 men det går mer vekk hvis du bruker body scrub
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Er den jeg har fått høre om ja.. men så den var litt dyr... Er den god? Virker den lenge? og har man kremmen lenge? Eller går den fort tom? Jeg er ganske tynn, så regner med jeg ikke bruker så alt for mye. St.moriz er den billige varianten av st.tropez. På feelunique fåes den for en 50-lapp. Jeg synes flaska varer ganske lenge, fargen holder en uke om man er flink med fuktighetskrem også forsvinner den veldig jevnt. Jeg liker best fargen etter to runder og selv da ser det ut som en naturlig glød. Så den er kanskje ikke for de som vil se "svarte" ut. Anonymous poster hash: cfc8f...817 1
Magnifique Skrevet 3. oktober 2013 #11 Skrevet 3. oktober 2013 Hei. Selvbruning, ja.. Det er en jungel av produkter å velge mellom, og du må bare prøve deg frem! Først ville jeg ha tenkt på konsistensen - liker du en gel, mousse, eller mer lotion? Hvis du liker gel, ville jeg ha anbefalt Lancome Flash bronzer. Den gir en fin, naturlig farge som varer en god stund. Av mousse kan jeg anbefale St.Tropez - de er veldig gode! Men en mousse kan lettere tørke ut, og tørker raskt på huden, så det er viktig å være kjapp når du smører den på. Loreal og Garnier har en del bra selvbrunere, hvis du er ute etter noe som ikke koster for mye. Jeg har også hørt at Xen-tan skal være veldig bra, men jeg har enda ikke testet ut denne.
Gjest diingo Skrevet 4. oktober 2013 #12 Skrevet 4. oktober 2013 Hei. Selvbruning, ja.. Det er en jungel av produkter å velge mellom, og du må bare prøve deg frem! Først ville jeg ha tenkt på konsistensen - liker du en gel, mousse, eller mer lotion? Hvis du liker gel, ville jeg ha anbefalt Lancome Flash bronzer. Den gir en fin, naturlig farge som varer en god stund. Av mousse kan jeg anbefale St.Tropez - de er veldig gode! Men en mousse kan lettere tørke ut, og tørker raskt på huden, så det er viktig å være kjapp når du smører den på. Loreal og Garnier har en del bra selvbrunere, hvis du er ute etter noe som ikke koster for mye. Jeg har også hørt at Xen-tan skal være veldig bra, men jeg har enda ikke testet ut denne. Tusen takk Skulle likt å hatt en som varer en stund ja, trenger ikke bli så veldig brun. Er litt kjedelig om den bare varer til spesielle anledninger. Jeg prøvde en billigvariant for noen år siden, dove tror jeg faktisk. Men jeg tok flere lag og jeg ble utrolig flekkete... Den tørker ikke fort inn, så om jeg kom ani noe så fikk jeg ikke farge på det stedet, og skikkelig orange der fargen hopet seg opp... ente opp med å måtte skubbe det vekk... Varer de du har nevnt bare noen uker eller?
Magnifique Skrevet 4. oktober 2013 #13 Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Tusen takk Skulle likt å hatt en som varer en stund ja, trenger ikke bli så veldig brun. Er litt kjedelig om den bare varer til spesielle anledninger. Jeg prøvde en billigvariant for noen år siden, dove tror jeg faktisk. Men jeg tok flere lag og jeg ble utrolig flekkete... Den tørker ikke fort inn, så om jeg kom ani noe så fikk jeg ikke farge på det stedet, og skikkelig orange der fargen hopet seg opp... ente opp med å måtte skubbe det vekk... Varer de du har nevnt bare noen uker eller? Hei igjen. Jeg har aldri prøvd Dove sin, men du får sikkert bedre selvbrunere til samme pris! Det som er lurt, er å skrubbe huden før bruk. Skrubb huden, smør på bodylotion på de tørreste områdene på kroppen din, og vent en time før du påfører selvbruningen. Det kan være lurt å ikke ta for mye selvbruning på hendene (knokene trekker til seg masse farge), albuene og rundt hårfestet. Jeg pleier alltid å gå over de stedene jeg har smurt med en våt q-tips. (Albuer, negler, mellom fingrene, på knokene, i hårfestet), for å fjerne overflødig selvbruner. Hvis du mener hvor lenge de varer før det begynner å bli flekkete, vil jeg si at de aller fleste jeg har nevnt varer en 3-4 dager etter påsmørning. Endret 4. oktober 2013 av Magnifique
Magnifique Skrevet 4. oktober 2013 #14 Skrevet 4. oktober 2013 Ps. Jeg pleier å smøre meg med selvbruning, også dusje av det overflødige neste dag. Da hindrer du at det smitter over på klærne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå