Gå til innhold

hva dagdrømmer du om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror av og til at jeg er litt gal...... dagdrømmer om et helt annet liv. Gjerne om ting og folk jeg har sett på tv. At jeg erben del av feks filmproduksjon. Nå dagdrømmer jeg om tvserien Viking.... flere som drømmer seg helt vekk fra daglig livet mann og barn?

Anonymous poster hash: ade73...c5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg dagdrømmer hele tiden jeg og. Spessielt på joggetur. Drømmer om at jeg er tynn som en spiker og kjempesprek og vinner 71 grader nord med god margin :laugh:

Pleier også å drømme om å bli styggrik og hva jeg skulle kjøpt meg.

...Ja, også hender det at det dukker opp en hunky filmstjerne inn i tankene da, som selvfølgelig er stormforelska i meg :fnise:

Skrevet

Dagdrømmer mye. Ofte om et helt annet liv. Veldig spennende liv..... nå fortiden er Travis Fimmel en del av drømmen. Er gift og har barn. Kunne aldri tenkt å bytte liv, men dagdrømmer er bra?

Skrevet

Dagdrømmer mye. Ofte om et helt annet liv. Veldig spennende liv..... nå fortiden er Travis Fimmel en del av drømmen. Er gift og har barn. Kunne aldri tenkt å bytte liv, men dagdrømmer er bra?

Skrevet

Dagdrømmer ofte. Som regel om ting jeg håper skjer i fremtiden: bryllup med forloveden min, to vakre barn som vi kan få sammen, en stor enebolig med en liten hage, fine reiser osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...