Kto Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Vår innekatt er nå snart 2 år. Den er fortsatt veldig leken og helt fra den har vært liten har vi lekt med den etter vi står opp, etter vi kommer hjem og før vi legger oss. Føler vi har et visst ansvar på å leke med den siden det er vi som "holder den inne", så det må vi selvfølgelig fortsette med. Men tidvis så er den mye mer leken enn vanlig og da blir den ganske masete. Er det noen som har noen tips til hvordan man kan underholde en katt uten å måte løpe rundt med et nøste evt måter å få han til å leke for seg selv uten hjelp fra oss?
Kiarapus Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Undercover mouse! :D Den er høyt elsket her i huset iallefall http://www.youtube.com/watch?v=ffdAtYeUBe4 1
LittDiva Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Sett frem en pappeske i ny og ne , Stooor jubel her i huset ! Ellers så har jeg leiligheten fullt av ball, som hun elsker. Noen ganger finner jeg ingen , andre ganger maaange stort sett så er hun selvgående med ballene sine og noen ganger kaster jeg de på sofaen , senga osv. Og da bli hun gærn !
LittDiva Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Undercover mouse! :D Den er høyt elsket her i huset iallefall http://www.youtube.com/watch?v=ffdAtYeUBe4 Hahaaaaa!! Den der må jeg skaffe : o
Kto Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2013 Undercover mouse! :D Den er høyt elsket her i huset iallefall http://www.youtube.com/watch?v=ffdAtYeUBe4 Haha den var genial! Den må jeg prøve
Kto Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2013 Sett frem en pappeske i ny og ne , Stooor jubel her i huset ! Ellers så har jeg leiligheten fullt av ball, som hun elsker. Noen ganger finner jeg ingen , andre ganger maaange stort sett så er hun selvgående med ballene sine og noen ganger kaster jeg de på sofaen , senga osv. Og da bli hun gærn ! Ja, baller liker han Ruller sammen små kuler av aluminiumsfolie, de havner som regel under sofaen til slutt :)Kanskje jeg skal kjøpe noen litt forskjellge.
LittDiva Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Ja, baller liker han Ruller sammen små kuler av aluminiumsfolie, de havner som regel under sofaen til slutt :)Kanskje jeg skal kjøpe noen litt forskjellge. Min liker best sånne som hun nesten klare å få tak i med neglene om du skjønner ? Litt stoffaktig overflate
Kiarapus Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Hahaaaaa!! Den der må jeg skaffe : o Haha den var genial! Den må jeg prøve Hihi! Ja! Undercover mouse er virkelig en av de tingene jeg er mest fornøyd med at vi kjøpte. Baller er det variert nivå av interesse på her i huset. Ett par bryr seg ikke om baller i det heletatt. Men så har jeg ei som tror hun er hund og kommer å skal leke catch med med favorittballen sin
Gjest HappyWaffle Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 kjøp deg en laser katter elsker det! mine er to stk, men om jeg bare hadde hatt en så ville jeg skaffet nye leker ofte sånn at den alltid har noe spennende bare å ta vekk leker og gi de tilbake etter en stund så de blir "nye" når du tar de frem igjen
LittDiva Skrevet 3. oktober 2013 #12 Skrevet 3. oktober 2013 En pus til! Innekatter bør være to. Stort sett ja men ikke alle som er glad i andre katter . Min hadde nok heller dødd enn å dele hus med en pus, hunder derimot går greit . Så da blir det til at mor har en egen katteskap hvor jeg kan hente / bytte frem "nye" leker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå