LilleBille Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 .. og kun en... hva ville du synes er det aller viktigste?? Jeg ville opplagt velge redelighet.. (Med tanke på sånne show som Millionæren etc.. - kan ikke tenke meg noe som ville virke så mye som turn off.. som det at en mann med vitende og vilje hadde løyet som det meste... at han ikke hadde penger ville ikke vært problemet men at han hadde manipulert på den måten...)
Gjest Estrela Skrevet 29. april 2004 #2 Skrevet 29. april 2004 Ærlighet. Alt annet kan jeg forhandle om, men dette er det kritiske punktet...
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #4 Skrevet 29. april 2004 TROFAST! (og..ærlig, direkte, klar, i kontakt med sitt følelsesliv, kjenner seg selv/ klarer å være alene, moden, forstår mye, begjærer meg, og er en fantastisk far som forstår seg på barn- med evnen til å overraske meg i hverdagen gjennom mange år).
Dødspingvinen Skrevet 29. april 2004 #5 Skrevet 29. april 2004 For meg og er det viktigste humor. Dersom jeg ikke kan ha det gøy med noen, går forholdet i fillebiter.
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2004 #7 Skrevet 29. april 2004 Vingler mellom empati og humor jeg..... Begge er viktige, men ingen er fullt ut nok uten det andre...
Gjest Lea Skrevet 29. april 2004 #8 Skrevet 29. april 2004 Det første som faller meg inn er at han må være HANDY! Jeg hadde ikke klart å leve sammen med en mann som ikke kunne fikse ting.
Gjest Muslingen Skrevet 29. april 2004 #9 Skrevet 29. april 2004 Det første som faller meg inn er at han må være HANDY! Jeg hadde ikke klart å leve sammen med en mann som ikke kunne fikse ting. Enig! Og jeg er så heldig at jeg har en slik mann!
Gjest Lea Skrevet 29. april 2004 #10 Skrevet 29. april 2004 Enig! Og jeg er så heldig at jeg har en slik mann! Jeg også :-)
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2004 #11 Skrevet 29. april 2004 Lurte fælt på hva jeg skulle skrive når jeg scrollet meg nedover listen her. Helt til jeg så Leas svar: Handy! Og det er helt sant: jeg hadde ikke taklet en mann med pianofingre som ikke kunne brukes til praktiske ting. En som kan fikse, ordne og mekke. (akkurat som pappaen min - men det er jo en annen sak )
Nabodama Skrevet 30. april 2004 #12 Skrevet 30. april 2004 Det at han er handy eller har humor teller altså mer hvordan han er mot dere? For meg teller det mest at mannen min er snill og god tvers igjennom.
blåveis Skrevet 30. april 2004 #13 Skrevet 30. april 2004 Snill!!!! "handy" betyr virkelig ingenting for meg!! (jeg klarer det selv!) Humor og ærlighet osv er selvfølgelig også viktig!
Laina Skrevet 30. april 2004 #15 Skrevet 30. april 2004 Ærlighet. Alt annet kan jeg forhandle om, men dette er det kritiske punktet... Helt enig! Handy? Hjelpsom? Humor? Hva i all verden skal man med en mann som er handy, hjelpsom eller har humor, om han ikke er ærlig? Ærlighet er det absolutt viktigste. Kan ikke leve med et menneske jeg ikke har tillit til, og jeg har ikke særlig tillit til mennesker som ikke er ærlige. Blir usikker av slikt.
Suzy Skrevet 30. april 2004 #17 Skrevet 30. april 2004 At han elsket meg betingelsesløst (for om han virkelig gjorde det ville resten (respekt, ærlighet, snillhet osv) komme av seg selv)
~sikka~ Skrevet 30. april 2004 #18 Skrevet 30. april 2004 Snill!!!! "handy" betyr virkelig ingenting for meg!! (jeg klarer det selv!) Humor og ærlighet osv er selvfølgelig også viktig! Enig. At han er snill er det viktigste.
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #19 Skrevet 30. april 2004 Som vanlig har Suzy akkurat skrevet det jeg skulle skrive , betinglsesløs kjærlighet
Mossa Skrevet 30. april 2004 #20 Skrevet 30. april 2004 At han elsket meg betingelsesløst (for om han virkelig gjorde det ville resten (respekt' date=' ærlighet, snillhet osv) komme av seg selv)[/quote'] :enig_animasjon:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå