Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart ut å reise og jeg ønsker å kjøpe en bok som kjæresten min kan lese når det er dødtid.

Forrige tur vi hadde så leste han denne boka: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6891825

Den likte han veldig godt. Er det noens om har forslag? Han har dysleksi, så det er viktig at den er lettlest og det er positivt om det ikke er for mye tekst på hver side:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte Odinsbarn veldig godt og synes den var lettlest.

Om han liker krim så er mye av Jeffrey Deaver sine bøker oversatt til norsk. De er spennende og svært lettleste. Mange av bøkene handler om samme hovedpersoner, men du trenger ikke bekymre deg for at det er en serie, hver bok kan leses separat.

Skrevet

Jeg likte Odinsbarn veldig godt og synes den var lettlest.

Om han liker krim så er mye av Jeffrey Deaver sine bøker oversatt til norsk. De er spennende og svært lettleste. Mange av bøkene handler om samme hovedpersoner, men du trenger ikke bekymre deg for at det er en serie, hver bok kan leses separat.

Takk for svar, skal sjekke dem ut!:)

En ting som også er positivt er om det er noe bilder. Det var det i den boka om Trond Bolle.:)

Skrevet

Jeg liker veldig godt Den merkelige hendelsen med hunden den natten av Mark Haddon. Handler om en autistisk gutt som skal løse gåten om hvem som drepte hunden i nabolaget. Teksten er svært enkel, det er "tegninger" og er lett å henge med på for de aller fleste, vil jeg tro.

Kikk på den i alle fall. Som sagt liker jeg den godt, men den ble for kjedelig for samboeren som er mer fantasy-type. :)

Skrevet

Jeg liker veldig godt Den merkelige hendelsen med hunden den natten av Mark Haddon. Handler om en autistisk gutt som skal løse gåten om hvem som drepte hunden i nabolaget. Teksten er svært enkel, det er "tegninger" og er lett å henge med på for de aller fleste, vil jeg tro.

Kikk på den i alle fall. Som sagt liker jeg den godt, men den ble for kjedelig for samboeren som er mer fantasy-type. :)

Skal sjeke ut den også!:) hørtes ut som en bok jeg også kunne lest!:)

Ble en til militær bok denne gangen;) han ble fornøyd da!:)

Skrevet (endret)

Da gjenstår det vel bare å gratulere med en fornøyd kjæreste og ønske god tur :)

Endret av Hecubaa
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...