AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg er ganske misfornøyd med proposjonen til kroppen min. Jeg har lange ben og en kort overkropp. Menn, hva syntes dere om slikt? Anonymous poster hash: 5a05c...fd0
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Modellkropp med andre ord? Kan gjerne bytte.. Anonymous poster hash: edce0...d0d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Tror nok jeg kunne syntes det kunne vært positivt. siden jeg er en "leg guy". Lange flotte, velstelte ben, ikke noe er bedre enn det. Anonymous poster hash: 1bf9d...4ec
Nimis Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Jeg er av samme type. Lange ben, og veldig kort fra livet og opp og ikke noen modellkropp heller. Men akkurat de her proposjonene på kroppen min er det jo ikke noe å gjøre med, og jeg tenker at det kunne da jammen meg vært mye anna galt som hadde vært verre, så ingen hensikt å henge med leppa. redigert: Beklager, så ikke det var menn du spurte :S Endret 2. oktober 2013 av Nimis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå