AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Klassisk situasjon. Dog jeg er 23 og går bachelor (i utlandet) så det er ikke "upassede" på den måten. Jeg hadde ham ifjor men uheldigvis kommer jeg ikke til å ha ham dette semesteret (kun en time før timeplanen min endret seg). Jeg regner med at han er iførtiårene et sted - han er ekstremt karismatisk, morsom og den beste læreren jeg har. Han bor ikke så langt fra her jeg bor så jeg vet han drar ut og spiser noen av de samme stedene, så sånn sett er det mulig at jeg kunne bumpe borti ham (skal selvsagt ikke stalke!). Blir nervøs som en 14 åring hver gang jeg skal prate med ham. Er usikker på hva han tenker - det er vel grenser for hva man kan tillate seg i hans situasjon? Ifjor var det derimot en situasjon der jeg oppfattet det slik at han syntes jeg var søt. Jeg kom sent inn i et fag og han fleipet med hvordan det sikkert var lett for meg å finne noen gutter til å ta meg imot. Han sa senere til alle samen at de kunne presentere sitt arbeid så langt og at den beste presentasjonen "vant meg". Jeg tror jeg er hans "type" - har sett ut fra sosialt media hvilke kvinnelige kjendiser han liker. Sukk. Noen som har vært i denne situasjonen? Anonymous poster hash: f44c7...d1a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Nei, men om du ikke har han som lærer i år så kan det jo ikke være ulovlig å kontakte ham? Eller? Har du prøvd å se i skolens regler ang. det? Anonymous poster hash: 63718...d0e
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Nei, men om du ikke har han som lærer i år så kan det jo ikke være ulovlig å kontakte ham? Eller? Har du prøvd å se i skolens regler ang. det? Anonymous poster hash: 63718...d0e Jeg har ham neste semester, så han er teknisk sett min lærer.. Jeg vet ikke engang noe om hans sivile status, men jeg fant ham på facebook og jeg kan ikke se noe kone der, til tross for mye familiebilder ellers. Anonymous poster hash: f44c7...d1a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg har ham neste semester, så han er teknisk sett min lærer.. Jeg vet ikke engang noe om hans sivile status, men jeg fant ham på facebook og jeg kan ikke se noe kone der, til tross for mye familiebilder ellers. Anonymous poster hash: f44c7...d1a Da vil jeg anbefale deg å ikke gjøre noe for å ha mer kontakt med ham enn det du faktisk må. Anonymous poster hash: 63718...d0e
Mike Waters Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Ikke helt uvanlig nei, tror faktisk det er skrevet en sang om noe lignende.....
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Sukk. Skulle ønske jeg så mer av ham. Han er utrolig karismatisk og sjarmerende, men fortsatt veldig dyktig. Lenge siden jeg har møtt en slik mann. Anonymous poster hash: f44c7...d1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå