Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 Hoppla! Er det ikke en vals Belle og Udyret danser i slutten av filmen? Når hun har den gule kjolen på? Er det noen som vet i så fall hvilken vals de danser til? Har fått i oppdrag å finne "den fine valsen i en Disney-film". Trodde egentlig det var fra et Disney-bryllup, men kommer ikke på andre valse-scener enn ovennevnte. Noen som vet om noen andre ?
Gjest Frigg Skrevet 29. april 2004 #2 Skrevet 29. april 2004 Tror ikke det var en spesiell vals, men er ikke sikker. Det jeg husker er at det bare rolig versjon av sangen "skjønnheten og udyret" i danse scenen på slutten. Men, nå er det jo noen år siden jeg har sett den! Jeg har den norske filmmusikken til filmen da!
Rapitap Skrevet 30. april 2004 #3 Skrevet 30. april 2004 Er det den med Whitney Houston og Maria Carey hvor de synger sangen til Beaty and the Beast?
Gjest Catwoman Skrevet 1. mai 2004 #4 Skrevet 1. mai 2004 vet at Celine Dion synger duett med en mann på den sangen som heter Beauty and the Beast. Regner med det er den du mener. (?!) På den norske versjonen av Skjønnheten og Udyret er det Wenche Foss som synger den sangen på norsk mens de danser.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 1. mai 2004 #5 Skrevet 1. mai 2004 Å jeg elsker den scenen også må hun gå også lar han henne gå for å hjelpe pappa også elsker han henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå