Gå til innhold

Gjorde det slutt med flørten. Ikke hørt noe fra han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holdt på med en gutt i nesten fem måneder nå, før jeg gjorde det slutt for to uker siden. Etter det har jeg ikke hørt noe fra han. Jeg trodde kanskje han ville ta kontakt for å snakke ut om det som skjedde eller kanskje be om en ny sjanse, men så langt ingenting!

Jeg gjorde det slutt fordi det gikk ingen vei. Vi var eksklusive (tror jeg), men vi var ikke offisielt sammen. Jeg vet ikke helt om han faktisk hadde følelser for meg eller ikke, så til slutt avsluttet jeg det hele. Han tok det veldig pent og sa bare at han ønsket å fortsette, men respekterte min beslutning. Jeg ble litt glad for at det ikke ble noe drama, men samtidig ble jeg litt skuffet over at han tok det så rolig.

Hvorfor har jeg ikke hørt noe fra han i ettertid? Ikke så mye som en melding engang. Var han aldri glad i meg? Tror ikke jeg angrer på at jeg gjorde det slutt. Tror jeg...

Anonymous poster hash: b5e82...e89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du gjorde det slutt, derfor hører du ingenting fra han.
er langt ifra alle som vil snakke ut etter brudd.

Anonymous poster hash: 03cf9...c55
  • Liker 12
Skrevet

Du gjorde det slutt, derfor tar han ikke kontakt. Han respekterer at du ikke ønsker noe mer med han.

• Liker 8
Skrevet

Vet du hva å gjøre det slutt betyr? :) Det betyr at det er slutt. Ikke noe mer. Det er ikke en test lenger, det er ferdig.

Anonymous poster hash: dd81f...f94
  • Liker 10
Skrevet

Jenter ass. Blir aldri fornøyde.

Hadde han tatt masse kontakt hadde du skrevet innlegg om at det var galt.

DU gjorde det slutt. Han respekerte det. Ferdig.

Jeg hadde neppe gitt lyd fra meg om jeg var han heller.

Anonymous poster hash: cfe9c...91f
  • Liker 3
Skrevet

Du gjorde det slutt!

Om det var noe som du ville si ang forholdet, burde du sagt det da du gjorde det slutt!

Jeg ser ikke poenget med at han skal ta kontakt med deg for å snakke ut!

Skrevet

Skjønner ikke helt hva problemet er? Du gjorde det slutt, ergo så er forholdet slutt og han skylder deg ingenting. Virker som det er så ekstremt mange som tror at det å gjøre det slutt/true med å gjøre det slutt, vil hjelpe på forholdet, som om det skal "vekke" partneren på noe vis.. Regner med at du gjorde det slutt fordi du var misfornøyd med noe? Da burde du i så fall ha SNAKKET med han og ikke kuttet han ut av livet ditt. Du har fått det som det vil. La nå mannen være.

Anonymous poster hash: f2cff...de1
  • Liker 6
Skrevet

Hvorfor er det så mange som gjør det slutt med en person, og blir sint/skuffet/såret når den man har gjort det slutt med ikke ber på sine knær for å bli sammen igjen? Dette var ikke det verste tilfellet jeg har sett her inne, men jeg forstår ikke helt hvorfor du vil at han skal fortsette å ta kontakt når du har slått opp!

• Liker 2
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Hvorfor skulle han ta kontakt med deg? Det var du som slo opp, og da er det nærliggende for ham å tenke at "hun vil nok ikke ha noe kontakt med meg, hun har jo slått opp". Det er du som har sagt du ikke vil at dere skal fortsette, han respekterer det og vil ikke mase og trygle om å ta deg tilbake. Du angrer ikke, tror du, men hvorfor skal han da ta kontakt? Hvorfor spiller det noen rolle om han tar det bra eller trygler deg om å få deg tilbake?

Hvorvidt han var glad i deg eller ikke kan vi jo ikke vite. Bare fordi han ikke tar kontakt nå betyr det ikke nødvendigvis at han ikke er glad i deg, men at han respekterer deg og/eller ikke vil dra seg selv lenger ned i søla. Hvis du elsker noen, og de slår opp med deg, kan det være lettere å holde avstand enn å prøve, trygle, be - fordi man er så langt nede og er redd for ny avvisning.

Slo du opp fordi du ikke vil være sammen med han, eller var det en test for å se om han ble lei seg? Hvis du vil snakke, så får du ringe han. Ballen er vel på din banehalvdel nå, du slo opp, du signaliserte at du ikke ønsket kontakt. Angrer du, så må du gjøre noe med det.

Skrevet

Hvorfor skulle han ta kontakt med deg? Det var du som slo opp, og da er det nærliggende for ham å tenke at "hun vil nok ikke ha noe kontakt med meg, hun har jo slått opp". Det er du som har sagt du ikke vil at dere skal fortsette, han respekterer det og vil ikke mase og trygle om å ta deg tilbake. Du angrer ikke, tror du, men hvorfor skal han da ta kontakt? Hvorfor spiller det noen rolle om han tar det bra eller trygler deg om å få deg tilbake?

Hvorvidt han var glad i deg eller ikke kan vi jo ikke vite. Bare fordi han ikke tar kontakt nå betyr det ikke nødvendigvis at han ikke er glad i deg, men at han respekterer deg og/eller ikke vil dra seg selv lenger ned i søla. Hvis du elsker noen, og de slår opp med deg, kan det være lettere å holde avstand enn å prøve, trygle, be - fordi man er så langt nede og er redd for ny avvisning.

Slo du opp fordi du ikke vil være sammen med han, eller var det en test for å se om han ble lei seg? Hvis du vil snakke, så får du ringe han. Ballen er vel på din banehalvdel nå, du slo opp, du signaliserte at du ikke ønsket kontakt. Angrer du, så må du gjøre noe med det.

TS

Jeg slo opp med han fordi det ikke fungerte og vi gikk ingen vei. Det ble aldri noe mer enn bare enn flørt og jeg ble til slutt lei. Han sa aldri hva han følte for meg eller om vi skulle bli sammen. Det virket som han var fornøyd med å ha det litt uforpliktende. Jeg er 27 år og begynner å ønske mer nå.

Jeg var fast bestemt på å slå opp med han, men jeg vet ikke. Kjente jeg ble kjempenervøs og stresset når jeg gjorde det slutt, mens han var helt rolig. Jeg har også grått en del etter det ble slutt. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg hadde bestemt meg og trodde det var helt greit, men jeg savner han litt. :(

Skrevet

Jøss, snakk om å vingle, da...

Du gjorde det slutt, ergo går han videre. Punktum.

• Liker 1
Gjest Wilhelmine
Skrevet
Jeg slo opp med han fordi det ikke fungerte og vi gikk ingen vei. Det ble aldri noe mer enn bare enn flørt og jeg ble til slutt lei. Han sa aldri hva han følte for meg eller om vi skulle bli sammen. Det virket som han var fornøyd med å ha det litt uforpliktende. Jeg er 27 år og begynner å ønske mer nå.

Ok... Men snakket dere ikke om dette? Du burde kanskje spurt ham direkte om hva han ser for seg mellom dere, og sagt at du ønsker å ha det mer forpliktende og seriøst, og hvis han ikke er interessert i det, bør dere gå hvert til deres? Det hadde vært bedre å snakke om dette, i stedet for å gjøre det slutt og lure på hva han følte etterpå.

Kanskje du bare skal vente og ligge lavt til du vet hva du vil? Ellers må du svelge stoltheten og snakke med ham om de tingene. Det er jo ikke sikkert han vil at dere skal bli sammen igjen selv om du eventuelt vil det, men det kan jo være verdt et forsøk, dersom du virkelig vil. Men jeg tror ikke du skal vente på at han skal komme krypende tilbake altså. Her må DU ta kontakt hvis du vil ha kontakt, sannsynligvis.

Kan det være at du er veldig lei deg nå fordi du er rett og slett litt ensom og redd for å være alene? At du ikke savner ham, men savner "noen"? Jeg bare kaster ut noen tanker her, jeg nå...

Skrevet

TS

Jeg var fast bestemt på å slå opp med han, men jeg vet ikke. Kjente jeg ble kjempenervøs og stresset når jeg gjorde det slutt, mens han var helt rolig. Jeg har også grått en del etter det ble slutt. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg hadde bestemt meg og trodde det var helt greit, men jeg savner han litt. :(

Du er 27 år gammel..... Hvorfor tar du ikke ansvar selv og snakker ut om hva du ønsker deg??

Skrevet

TS

Om du vil ha kontakt med han igjen og angrer deg, så er det faktisk et ansvar som ligger hos deg og ikke han. Han er ingen tankeleser. Med mindre du ikke har fortalt han dette, hvordan kan han da ønske at du ønsker kontakt igjen om du har kuttet han ut??

Men om du føler sterkt at denne mannen ikke er ute etter noe seriøst, ikke har sagt hva han føler og bare vil ha noe uforpliktende, hva er da poenget med å ta dette forholdet opp igjen? Du uttrykker jo her at du kanskje ønsker noe mer enn han.. og da er jo ikke forholdet liv laga uansett. Men den eneste måten du kan finne ut av dette på er å eventuelt kontakte han og si hva du føler og hva du ønsker. Men da tenker jeg du bør være sikker på hva du vil.. er sikkert ikke noe morro for han om han fortsatt tenker på deg, og du kontakter han igjen men fortsetter å vingle. Og du kan heller ikke regne med at han ønsker å snakke med deg eller respondere på det du sier. For alt du vet kan han ha gått videre og funnet seg en annen.

men bare ut ifra startinnlegget ditt så virker det som du er snurt og furten for at han ikke bryr seg mer og kravler etter deg når du sa at du ikke ville ha han i livet ditt lenger, det har du faktisk ingen grunn til. Dette er ditt problem. Hadde en fyr sagt til meg at han var lei og ikke ville ha meg mer så var det siste jeg ville gjort å rent han ned med meldinger og mast om hvorfor og hvordan. Den beste måten for mange å komme seg videre på er faktisk å bare kutte tvert av, og tror faktisk det er det sunneste.

Anonymous poster hash: f2cff...de1

• Liker 3
Gjest Heartbeat
Skrevet

Klem til deg TS :hug::hug:

Skjønner at du savner han og at du i ren desperasjon gjorde det slutt, for å kanskje sjekke om han da ble mer lei seg og ville ta deg tilbake?

Men han tenkte sikkert som flere skriver her at det er over og han vil ikke stalke deg eller plage deg mer.

Synd du ikke tok det opp med han i forkant at du ville ha noe seriøst med han, og om han ikke ville det eller ønsket det så fikk det bare være slutt :)

Kan hende han enda er interessert men redd for å virke innpåsliten og hysterisk

• Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet

Han sa jo at han ønsket å fortsette da du gjorde det sutt. Han vil nok heller velge å beholde verdigheten sin og respektere valget ditt heller enn å be på sine knær etter deg.

Han har det nok verre enn det han viste forresten, ville virke som han tok det kult foran deg bare :)

• Liker 2
Skrevet

Han har valgt å gå videre med livet sitt, aksepter det og gå videre med ditt, det var DU som dumpet han.

Anonymous poster hash: 30e9e...09f

Skrevet

Kanskje det var en grunn til at du aldri fikk det du ønsket i forholdet.

Plei deg selv nå. Dere får alltids sjansen til å snakke ut senere. Bare få det litt på avstand nå. Han greier seg.

Anonymous poster hash: 2c79f...579

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...