AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg så på fødeavdelingen i går på Fem at ei som skulle føde måtte ta ut en piercing i leppa, men vi fikk ingen forklaring, som jeg fikk med meg iallefall. Så hvorfor? Jeg hadde skjønt det om piercingen var i underlivet hennes. Selv har jeg ingen piercinger, bare lurer Anonymous poster hash: f78c0...ee3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 jeg måtte ikke fjerne noen av mine ved fødsel. (septum og madonna på den tiden).. sært. jeg aner ikke, kanskje de tenker hygene? Anonymous poster hash: 5b3df...028
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 jeg måtte ikke fjerne noen av mine ved fødsel. (septum og madonna på den tiden).. sært. jeg aner ikke, kanskje de tenker hygene? Anonymous poster hash: 5b3df...028 Hygiene i munnen? Merkelig. Men det var jo i usa da Anonymous poster hash: f78c0...ee3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Var det fødsel ved keisersnitt? Eller vaginal fødsel? Jeg tror det har noe å si. Anonymous poster hash: ceb47...c32
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Var det fødsel ved keisersnitt? Eller vaginal fødsel? Jeg tror det har noe å si. Anonymous poster hash: ceb47...c32 Vaginal. Men kanskje de ville ha den vekk i tifelle det ble akutt ksAnonymous poster hash: f78c0...ee3
Stinelin Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Tipper det er i tilfelle KS. Jeg hadde akutt KS og husker såvidt en en lege dro av meg ringene før jeg skled inn i narkosen.
Tordensky Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Har ikke hørt om dette, men kan også bare tenke at det må være i tilfelle hastesnitt. Men kan ikke huske at de spurte meg om jeg hadde noen piercinger... De fjernet ringene og øredobbene mine mens de preppet for operasjon på meg da.
Sola^ Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 I USA har dei andre rutiner enn i Norge. Blant anna setter dei generelt alltid veneflon sjølv om der ikkje er planer om å bruke den. Berre sånn i "tilfelle". Prosentandelen av fødsler som ender i keisersnitt i USA er også himmelhøge i forhold til i Noreg. Unødvendig høgt. Så eg hadde ikkje tatt for god fisk at det som vises i frå USA er likt slik det skjer i Noreg.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 I USA har dei andre rutiner enn i Norge. Blant anna setter dei generelt alltid veneflon sjølv om der ikkje er planer om å bruke den. Berre sånn i "tilfelle". Prosentandelen av fødsler som ender i keisersnitt i USA er også himmelhøge i forhold til i Noreg. Unødvendig høgt. Så eg hadde ikkje tatt for god fisk at det som vises i frå USA er likt slik det skjer i Noreg. Jeg vet at det er annerledes der, jeg bare lurte på hvorfor hun måtte ta den ut, har ikke spurt om det er vanlig i Norge Kanskje noen her vet, kanskje noen har født i usa her, eller at vi fikk en forklaring som jeg ikke fikk med meg men som andre såAnonymous poster hash: f78c0...ee3
Silfen Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Det er fordi alle fødende i USA mer eller mindre preppes for snitt. Altså fjerne uhygieniske ting, som piercinger. Ikke lov å spise noenting, på grunn av evt. narkose. Etc etc. Det å ikke få lov til å spise er jo det dummeste ever, for en fødekvinne trenger energi. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå