Gjest muffen2 Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 Kjæresten min har masse kviser på rompa som han synes er litt kjipt. Det hjelper bittelitt med peeling, men kommer fort tilbake... noen som har noen råd?
zmurfette Skrevet 30. april 2004 #3 Skrevet 30. april 2004 Ikke bruk hydrokortisonsalve mot kviser - en bivirkning av hydrokortison er nemlig et kviseliknende utslett og om man da fortsetter å bruke salven kan dette bli kronisk. (Og så er det ikke så veldig lurt å bruke kortison nær slimhinner heller - tas da lettere opp i blodet og det er ikke særlig gunstig...) Ville heller ha satset på renhold og vanlige "anti-kvisemidler".
Gjest Virvel Skrevet 30. april 2004 #4 Skrevet 30. april 2004 Ville heller ha satset på renhold og vanlige "anti-kvisemidler". Jeg også. Tror forresten ikke peeling er noe som anbefales for kviser, det kan gjøre vondt verre (sår osv).
~Frk Amalie~ Skrevet 30. april 2004 #6 Skrevet 30. april 2004 Jeg også. Tror forresten ikke peeling er noe som anbefales for kviser, det kan gjøre vondt verre (sår osv). Joda, kroppen har godt av peeling en til to ganger i uken. Bare husk å tilføre fuktighet etter du har gjort det så ikke huden tørker ut.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #7 Skrevet 1. mai 2004 Unge mennesker har dette som oftest. Særlig gutta. Det går bort en dag................
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #8 Skrevet 1. mai 2004 Unge mennesker har dette som oftest. Særlig gutta. Det går bort en dag................ Ps) etterbarberingsvann. Smør de hver kveld. Menn som begynner med barbering og etterb.vann de slipper jo kviser også.
jordbær Skrevet 1. mai 2004 #9 Skrevet 1. mai 2004 Alkohol tørker ut huden, og da kommer det bare nye kviser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå