AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Hjelp! Jeg skal kjøpe bæresele, men er så forvirra!! :-) Hva vil dere anbefale? :-) Anonymous poster hash: 3bec6...6c1
kokkos Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Av de to: ergo. Selv er jeg kjempefornøyd med beco butterfly :-)
metempsychosis Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Ergobaby! Bedre for ungen (som blir skikkelig støttet opp under lårene) og bedre for bæreren Selv hadde jeg først en babybjørn (sports-editionen som skal være bedre for ryggen) og så byttet vi til ergobaby. For å si det sånn, det er ikke mulig for meg å anbefale babybjørn lenger 1
Stinelin Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Helt klart Ergobaby! Mye mer ergonomisk riktig for babyen. Bare søk litt rundt på nettet på de to typene, så regner jeg med at valget blir enklere. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Gå i butikken og prøv! Da finner du det som passer best for deg. Vi har Babybjørn og er fornøyd med den, men det som passer den ene passer kanskje ikke den andre. Anonymous poster hash: fb2f2...25c
Gjest pysepusen Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Ergobaby, uten tvil! Hadde aldri satt ungen min oppi en BabyBjörn. 2
Gjest pysepusen Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Ergobaby, uten tvil! Hadde aldri satt ungen min oppi en BabyBjörn.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Hva med babybjørn one? Er den også dårlig? Anonymous poster hash: 7243f...434
Gjest Tekola Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Vi kjøpte nettopp en Babybjörn One, og er kjempefornøyde! De har forbedret den veldig, og vi syntes den satt bedre på enn Ergobaby da vi var og prøvde på Barnas Hus. God støtte for oss og babyen, muligheten til å kunne sitte litt utovervendt var hun kjempefornøyd med, samtidig som det er godt å kunne ha henne innovervendt også. Jeg var fullt innstilt på at vi aldri skulle ha Babybjörn, men etter å ha testet den og lest om denne nye utgaven, ble jeg overbevist Det eneste kjipe er at de ikke har fått trekk og slikt til den enda, men jeg satser på at det kommer før vinteren
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Vi hadde både babybjorn (arvet) og ergo som vi kjøpte selv. Hadde fått med oss det negative som skrives om baby bjorn, og jobbet iherdig med å få babyen til å sitte mest i ergoen. Men det var liten tvil om at hun foretrakk baby bjorn. Hun ville se framover, og ha mer bevegelsesfrihet. Anonymous poster hash: e1633...69b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå