Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 Unnskyld hvis jeg spør dumt nå , men går det an å vaske joggesko i vaskemaskin? Det er snakk om helt vanlige joggesko (ikke med ekte skinn). Hvis ja; på hvilken temperatur skal de vaskes på, og skal man bruke vanlig vaskepulver (kanskje ikke tøymykner?)? :klø: På forhond tusen takk for svar
Dødspingvinen Skrevet 29. april 2004 #2 Skrevet 29. april 2004 Går helt fint det. Jeg bruker program for sårbart tøy, silkeprogram etc og ca 40* vask. Vanlig vaskemiddel. Men ta ut innleggsåler, dersom du har det. De knudrer seg.
Usikker Skrevet 29. april 2004 #3 Skrevet 29. april 2004 Jeg har vasket mine mange ganger i vaskemaskin - ikke på noe "skåne-program" heller.......... vanlig 40 grader. De blir så fine atte - og ikke vonde å ha på seg i det hele tatt! ;-)
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #4 Skrevet 30. april 2004 Går greit å vaske dem i maskin, men hvis det er støtdempere i dem kan de bli ødelagt.
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2004 #5 Skrevet 30. april 2004 Går greit å vaske dem i maskin' date=' men hvis det er støtdempere i dem kan de bli ødelagt.[/quote'] Min gode venn som jobber i sportsbutikk sier at det ikke er sant. Det er bare noe produsentene sier for at vi skal kjøpe nye sko. Men det er nok lurt å vaske de på lav varme.
-ida- Skrevet 30. april 2004 #6 Skrevet 30. april 2004 Jeg kjører dem på hånsvaskprogram i marskina eller sånn intensivprogram for skittent treningstøy. Mine er blittså fine og hvite igjen så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå