Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Åpenbart at du ikke er jurist. Erstatningen han har fått tilkjent er 500.000, resten er,saksomkostninger. Dette virker, ut i fra de detaljer jeg har sett, noe merkelig, men så lenge dommen ikke er offentlig tilgjengelig er det umulig å mene noe. Å foreta vurderinger basert på referater fra en dom er ikke spesielt juridisk holdbart;)

Anonymous poster hash: 9c33a...012

Ja, jeg vet forskjellen. De er dømt til å betale saken + erstatning. Hadde han tapt måtte han ha betalt alle saksomkostninger selv ut fra egen lomme. Derfor kan man si at hele millionsummen går så og si til han. Før dommen falt satt han med X antall kroner i minus i saksomkostninger. Nå fikk han slettet de + fikk en erstatningssum for ærekrenkelser.

Anonymous poster hash: 0c7bf...569

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uansett feil å si at han vant erstatning på 2 mill. Ingen med kjennskap til juss formulerer seg slik. Vinner man saken fullt ut blir saksomkostninger tilkjent. Alltid.

AnonymBruker
Skrevet

Uansett feil å si at han vant erstatning på 2 mill. Ingen med kjennskap til juss formulerer seg slik. Vinner man saken fullt ut blir saksomkostninger tilkjent. Alltid.

Jaja. At den tapende part må betale saksomkostningene til motparten er jo almennkunskap. Derfor nevnte jeg ikke det først. Total summen var litt under to mill. Man må vel ikke formulere seg 100% korrekt hele tiden, alle skjønner vel hva man mener.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ehm. Selvfølgelig må du nevne,det ettersom de færreste vet hvor mye saksomkostningene utgjør. Å si at noen får 200000 i erstatning er noe annet enn 500.000. Inntil dommen er rettskraftig er det uansett feil å si få.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vakker hud virker ikke akkurat som en profesjonell nettbutikk heller. Og all den reklamen for det overprisede og middelmådige Emerginc irriterer meg også. Alle produktene får full pott fra HC og Jan Erik når de omtales. Jeg har prøvd flere av dem, ikke noe bra produkter til den prisen.

Anonymous poster hash: 9445a...71a
  • Liker 4
Gjest Chloè
Skrevet

Hvorfor i all verden reklamerer hun for blivakker.no?? Hun som laget rabalder ang den drittsiden! Bestilte der to ganger for noen år siden og 80% av produktene var fake/gammle. Hun bør pokker meg skamme seg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden reklamerer hun for blivakker.no?? Hun som laget rabalder ang den drittsiden! Bestilte der to ganger for noen år siden og 80% av produktene var fake/gammle. Hun bør pokker meg skamme seg

Hun fikk vel en kraftig sum for det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer i alle fall ikke til å kjøpe noe som helst av det denne dama anbefaler. Etter denne tråden ble startet har jeg knapt besøkt bloggen hennes, og nå når det viser seg at hun gir bort rabattkoder fra blivakker.no, så er troverdigheten hennes lik null. Det er jo ikke mange månedene siden hun nærmest erklærte krig mot den siden.

Anonymous poster hash: eb7ad...acb
  • Liker 6
Gjest Chloè
Skrevet

Hun fikk vel en kraftig sum for det.

Selvfølgelig. Men man må jo være en idiot for å holde på slik. Først slakter du en nettside i flere år,så reklamerer du for dem. Hun må jo slite noe ekstremt økonomisk når hun er villig til å drite seg såpass ut

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Men man må jo være en idiot for å holde på slik. Først slakter du en nettside i flere år,så reklamerer du for dem. Hun må jo slite noe ekstremt økonomisk når hun er villig til å drite seg såpass ut

Enig. Sluttet å lese bloggen hennes etter at hun plutselig byttet favorittprodukter hele f*ings tiden. Hun tjente/tjener godt på det. Full score på ALT. Kjøpes her og her med add-linker.

• Liker 3
Skrevet

Vakker hud virker ikke akkurat som en profesjonell nettbutikk heller. Og all den reklamen for det overprisede og middelmådige Emerginc irriterer meg også. Alle produktene får full pott fra HC og Jan Erik når de omtales. Jeg har prøvd flere av dem, ikke noe bra produkter til den prisen.

Så det kan ikke tenkes at forskjellige mennesker har forskjellig hud altså? :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

Er vel kanskje litt for påfallende at favorittene endrer seg for hver gang nye samarbeid blir inngått.

Anonymous poster hash: eb7ad...acb
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Litt OT, men jeg er hudpleier og har ikke noe dårlig erfaring med blivakker sine produkter. Håper ikke jeg har drevet å brukt falske skadelige produkter på meg i så lang tid :/

Anonymous poster hash: 80ec5...73c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags erfaringer har dere med blush.no? Ifølge det siste innlegget har hun inngått et samarbeid med den nettsiden også.

Anonymous poster hash: b051a...fb1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags erfaringer har dere med blush.no? Ifølge det siste innlegget har hun inngått et samarbeid med den nettsiden også.

Anonymous poster hash: b051a...fb1

Har kun handlet derfra 2 ganger, blushen fra MAC var fake og en maskara jeg ikke husker merket på var gått ut på dato, falt bare store tørre biter ut av den når jeg åpnet den :P ser at de ikke selger mac lenger. :)

Anonymous poster hash: cd808...e79

AnonymBruker
Skrevet

Så det kan ikke tenkes at forskjellige mennesker har forskjellig hud altså?

:rolleyes:

Joda. Men litt rart at absolutt alle produktene er helt topp. Det burde faktisk vært noen produkter som ikke passet deres hudtype. Men neida, full score på alle. Lite troverdig

• Liker 1
Skrevet

Joda. Men litt rart at absolutt alle produktene er helt topp. Det burde faktisk vært noen produkter som ikke passet deres hudtype. Men neida, full score på alle. Lite troverdig

Den kan jeg være enig med.
AnonymBruker
Skrevet

Ikke slakt meg for dumt spørsmål, jeg er hun som skrev litt over at jeg ikke visste om falske produkter da jeg har vært veldig fornøyd hittil. Har faktisk nettopp fått en pakke nå med en del Pukka te, og den teen er vel ekte og ikke noe skadelige stoffer i den? :P

Anonymous poster hash: 80ec5...73c

Gjest Gjest
Skrevet

Nemlig.

AnonymBruker
Skrevet

Nå har hun adlinks til blush.no også

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...