AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 hælla bælla!! jeg er en gutt på 26 år som har treffet en utrolig nydelig og søt jente, vi har holdt på i ca 3 mnd, når vi er sammen så er det mye latter og kosing, men jeg har funnet ut at jeg er en extrem sjalu person, ho går ut vær fredag med venninder og da trur jeg at ho hopper på den første og den beste gutten ho ser, og ho har gitt med så ufattelig mange bekreftelser på at ho ikke gjør det og at ho vil ha meg, men jeg har ikke trudd på det og bare kjørt på med sinte meldinger, og det ender alltid i KJEMPE krangler vær lørdag med hvem ho har pult og hvem ho har kyssa.. jeg veit godt at jeg ikke har noe med hvem ho kysser eller puler.. men jeg vill ikke miste ho, og vill gjenre bli sammen med ho, vi har kontakt sammen vær dag og det er alltid flørtete og morsomt samtaler, men her om dagen så glemte ho telefonen sin på badet og jeg har hatt en misstankte om at ho driver og ornder med eksen sin (dem har kontakt ennå) ho har sagt at ho ikke vill bli sammen med han igjen.. men jeg har jo selvfølgelig ikke trudd på det.... så gikk jeg inn på meldingene på facebook og sjekke hva de hadde skrevet sammen og det første som jeg så var at han hadde skrevet skal vi pule? og at ho skulle komme ned til han! jeg blei utrolig sinna og lei meg og sint, det hele ende i at jeg bare gikk derfra i fult sinne og kjørte hjemover, og ho lurte selvfølgelig på hva som skjedde jeg fortalte at jeg hadde vært på telefonen henenes og sjekka meldinger og at jeg var utrolig skuffet over henne, det ende i en lang samtale i at ho var så ufattelig glad i meg og ikke vill miste meg og at ho var blitt mere og mere glad i meg i det siste, og at ho ville ha mere kontakt og slikt, når vi er sammen så er det alltid kyssing og kosing og slikt. og ho sier at masse sanger minner meg om meg alt det greiene der, så det jeg lurer på er: hva skal jeg gjøre? liker ho meg? eller bare utnytter ho meg? til ho finner en annen en?! kan også si at ho sa at vi ikke skulle ha sex mere fordi da slutter jeg og tenke så mye, HVA GJØR jeg? jeg er sykt forelska i ho? UTNYTTER HO MEG? hilsen forrvirret mann! Anonymous poster hash: f3881...340
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Wall of text! Legg noen avsnitt inn så blir det enklere å lese. Anonymous poster hash: 9a99c...1a4 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Du bør roe deg ned. Er du sånn sjalu videre, så kommer det ihvertfall ikke til å forsette. Anonymous poster hash: 5f1a7...b3d 9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 jeg trur det jeg og! som sagt ho gir meg så utrolig mixed signaler, etter at jeg sluttet og være så sjalu så har det gått bedre, men ho forrvirrer meg ennå! ho har dratt vekk for en uke nå, men vi hadde sex før ho dro men da sa ho at vi ikke skulle holde på sånn! men ho sender meg meldinger vær dag og flørter med meg virker hvertfall sånn, det jeg egentlig lurer på er om ho virkelig liker meg eller om ho vill ha meg som en venn! jeg er ikke tøff nok ikke til og spørre om det!.... hmmmm Anonymous poster hash: a5d7a...e28
Gjest BettyBoop Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 hælla bælla!! jeg er en gutt på 26 år som har treffet en utrolig nydelig og søt jente, vi har holdt på i ca 3 mnd, når vi er sammen så er det mye latter og kosing, men jeg har funnet ut at jeg er en extrem sjalu person, ho går ut vær fredag med venninder og da trur jeg at ho hopper på den første og den beste gutten ho ser, og ho har gitt med så ufattelig mange bekreftelser på at ho ikke gjør det og at ho vil ha meg, men jeg har ikke trudd på det og bare kjørt på med sinte meldinger, og det ender alltid i KJEMPE krangler vær lørdag med hvem ho har pult og hvem ho har kyssa.. jeg veit godt at jeg ikke har noe med hvem ho kysser eller puler.. men jeg vill ikke miste ho, og vill gjenre bli sammen med ho, vi har kontakt sammen vær dag og det er alltid flørtete og morsomt samtaler, men her om dagen så glemte ho telefonen sin på badet og jeg har hatt en misstankte om at ho driver og ornder med eksen sin (dem har kontakt ennå) ho har sagt at ho ikke vill bli sammen med han igjen.. men jeg har jo selvfølgelig ikke trudd på det.... så gikk jeg inn på meldingene på facebook og sjekke hva de hadde skrevet sammen og det første som jeg så var at han hadde skrevet skal vi pule? og at ho skulle komme ned til han! jeg blei utrolig sinna og lei meg og sint, det hele ende i at jeg bare gikk derfra i fult sinne og kjørte hjemover, og ho lurte selvfølgelig på hva som skjedde jeg fortalte at jeg hadde vært på telefonen henenes og sjekka meldinger og at jeg var utrolig skuffet over henne, det ende i en lang samtale i at ho var så ufattelig glad i meg og ikke vill miste meg og at ho var blitt mere og mere glad i meg i det siste, og at ho ville ha mere kontakt og slikt, når vi er sammen så er det alltid kyssing og kosing og slikt. og ho sier at masse sanger minner meg om meg alt det greiene der, så det jeg lurer på er: hva skal jeg gjøre? liker ho meg? eller bare utnytter ho meg? til ho finner en annen en?! kan også si at ho sa at vi ikke skulle ha sex mere fordi da slutter jeg og tenke så mye, HVA GJØR jeg? jeg er sykt forelska i ho? UTNYTTER HO MEG? hilsen forrvirret mann!Anonymous poster hash: f3881...340 crazye stalker. Du er skremmende sjalu. Hadde jeg vært henne hadde jeg løpt for livet vekk fra deg 7
Kongen av...... Ja Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 crazye stalker. Du er skremmende sjalu. Hadde jeg vært henne hadde jeg løpt for livet vekk fra deg jeg veit, og jeg skjønner ikke hvorfor hun er her ennå! og der har jeg kanskje min bekreftelse på at det er følelser inni bilde! jeg må nok ta en alvorsprat med meg selv ja^^
Gjest Awzm me Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Men hun har jo pult eksen sin? Synes dere begge har oppført dere rart? Eller så har jeg misforstått.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 det er det jeg ikke veit, i den krangelen vi hadde så sa ho at ho vill aldri mere bli sammen med han fordi han bare jobber og slikt, og at det bare var en ønsketenkning fra han! det sier ho... og at han har funnet en annen og pule på! men jeg kommer aldri til og finne ut det uansett,, ho gir meg så rare signaler syens jeg, i stad så skrev ho at ho savna meg og gleda seg til og se meg, og ho forteller meg alt hva ho skal gjøre i dag og slikt, og ho kaller meg for "gullklumpen" "vennen" "kjære" osv osv..... men jeg har jo ikke noe med hvem ho holder på med egentlig men vis ho ikke hadde hatt noe som helt følelser for meg så trur jeg innerst inne at ho hadde bare stokki av fordi sånn som jeg har holdt på i 2 mnd med ho... og jeg trur det er en lang vei tilbake der jeg var, nå har jeg skjerpet meg sikkelig da prøver ikke og være sjalu og slikt,.... også har jeg en stygg følelse av at ho untytter meg.. men kanskje jeg bare skulle gå og sjekke hue mitt isteden.. for alle andre sier at ho liker meg og jeg må bare innse det trur jeg^^ Anonymous poster hash: a5d7a...e28
Lady Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Hælla Bælla! Ut i fra hva du skriver, virker det hele litt udefinert? Eller tar jeg feil? Har dere snakket om hvor dere står? Hvis dere har blitt enige om å la være å se andre, er det litt merkelig om hun og eksen sender slike meldinger.. Skjønner at du blir mistenksom/sjalu, men samtidig har du ingen grunn til å skjelle henne ut hver gang hun drar ut. Det må hun få lov til, uten at du skal tilte helt. 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Hælla Bælla! Ut i fra hva du skriver, virker det hele litt udefinert? Eller tar jeg feil? Har dere snakket om hvor dere står? Hvis dere har blitt enige om å la være å se andre, er det litt merkelig om hun og eksen sender slike meldinger.. Skjønner at du blir mistenksom/sjalu, men samtidig har du ingen grunn til å skjelle henne ut hver gang hun drar ut. Det må hun få lov til, uten at du skal tilte helt. hælla bælla igjen... eh det er en stund siden sist vi snakket om det nå, men når vi snakket om det sist så sa ho at jeg kommer til og være hennes bestevenn ( noe jeg missliker noe jævelig) havnet i firendzone IGJEN:O men det er en stund siden nå.. og når ho sa det så ringte ho meg dagen etter og latet som alt det vi snakket om hadde aldri skjedd! så det er en av grunnene til at jeg ikke skjønner helt! nå om fredagen så fikk jeg melding av ho det sto det at jeg måtte være forsiktig på byn og ho var ufattelig glad i meg og vill møtes før ho dro til synden, og jeg møtte ho den kvelden og vi kysset og vi lo og det endte med sex... så ho gir meg veldig rare signaler... så dere jenter er veldig rare noen ganger.... Anonymous poster hash: a5d7a...e28
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #11 Skrevet 2. oktober 2013 HO, HO, HO!! Anonymous poster hash: 880d9...b89
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #12 Skrevet 2. oktober 2013 eh ja vi hadde en slikt "avtale" at vi skulle bare ha sex med verandre. men den klarer jeg selvfølgelig og ødelegge fordi jeg var så satan sjalu.... vi dro på fest sammen og jeg kjente en del jenter som var på den festen og de klemte og snakka med meg, og da sa ho at ho blei sjalu men så selvfølgelig så møtte ho en gutt ho snakka med og han strøk ho på ryggen og slikt og jeg ble jo fly forbannet og klikka i vinkel pga dette vi snakket sammen og ho sa at den enste ho vill ha er meg og vi dro hjem sammen og koste oss dagen etter så fikk jeg en meldig av ho som sto at vi ikke kunne holde på sånn som dette fordi jeg tenker for mye og slikt og det er bedre at vi ikke har sex... det gikk vell 1 uke så hadde vi sex igjen.. og jeg veit at det tar lang tid og komme tilbake ditt vi var.. men jeg veit ikke om jeg vill.... vis ho snakker forsatt med eksen sin og slitk .. ååååååå jeg hater og være forelska! Anonymous poster hash: a5d7a...e28
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #13 Skrevet 2. oktober 2013 HO, HO, HO!! Anonymous poster hash: 880d9...b89 ? er jeg GAL! og jeg har rotet bort alt? det er nok en lang vei for meg og gå nå trur jeg Anonymous poster hash: a5d7a...e28
Viventium Skrevet 2. oktober 2013 #14 Skrevet 2. oktober 2013 Er dette dagens trolle post? Syntes ikke det var særlig overbevisende... Ossen kommer du på og åpne inlegget med hælla bælla? 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #15 Skrevet 2. oktober 2013 Du minner meg om psyko eksen min som nesten knuste meg psyisk pga hans kontrollbehov. Gjør alle kvinner i verden en tjeneste: dump hun du er med og ikke se på en annen kvinne før du har hatt terapi som har gitt deg et normalt kvinnesyn! Ikke alle kvinner knuller rundt, mange kan du stole på og det å være så herskesyk og sjalu er grusomt gjort mot oss kvinner.Anonymous poster hash: 8e832...ee4 3
Lisjemarri Skrevet 2. oktober 2013 #16 Skrevet 2. oktober 2013 Det er som å lese om han jeg holdt på med for et år siden. Du er ikke han vel? For å si det klart ut, klarer du ikke stole på henne og tro på alle grunnene hun gir deg for å ikke være sjalu, så gi faen og vær aleine og jobb med sinne/sjalusien din. Fortsetter du slik og kjefte og søke gjennom tlf hennes så varer ikke dette. Spør henne heller om det du lurer på i stedet..
Lisjemarri Skrevet 2. oktober 2013 #17 Skrevet 2. oktober 2013 Og en ting til. Stoler ikke du på deg selv, så stoler ikke du på andre! høres det kjent ut? Men terapi kan være en ting for mange som har det slik som deg...
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #18 Skrevet 2. oktober 2013 når jeg leser hva andre folk skriver så skjønner jeg at jeg har vært utrolig syyk i hode mitt, eh det er ganske utrolig at ho ennå her i livet mitt?! nå skal jeg faen meg bare slappe helt av og slutte med og være sjalu og være en drittsekk... OFFFF! Anonymous poster hash: a5d7a...e28
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #19 Skrevet 2. oktober 2013 Slutt å vær sjalu, slutt å mas og bare ta det som det kommer. Sender hun en melding, så svarer du. Men ikke driv å overdramatiser og lag det større enn det egentlig er. Jenter liker gutter som trekker seg litt tilbake. Anonymous poster hash: 5f1a7...b3d
Gjest .-L-. Skrevet 2. oktober 2013 #20 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Så dere har holdt på i tre måneder, men hun går altså fremdeles og puler på andre i tillegg til eksen? Jeg hadde nok gått videre for lenge siden. Er ikke interessert i damer som holder på slik som henne. Endret 2. oktober 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå