Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er liskom ikke enige i noen ting. Han vil ha fisk til middag. Jeg vil ha kjøtt.

Katta til naboen står utafor vinduet og majuer. Jeg vil ringe 113, han vil ringe 112.

Jeg liker å drikke buljong, han liker å drikke te.

Vi er da ment for hverandre, det sier alle, men jeg skjønner liksom ikke greia. Vi har oss og står på og det er da vel og bra det, men det blir liksom ikke store greian av det som komme ut.

Men hva skal man gjøre? Har man vært lykkelig gift i snart 20 år er det kanskje bare å la det stå til?

Ikke setter han opp do-lokket heller, men pen rumpe, det har han!

Anonymous poster hash: 4c7ed...37f
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er liskom ikke enige i noen ting. Han vil ha fisk til middag. Jeg vil ha kjøtt.

Det er jo helt vanlig å ha fisk noen dager i uka og kjøtt noen dager i uka, jeg ser ikke problemet. Variasjon er bra for dere begge. Et ikke-problem.

Katta til naboen står utafor vinduet og majuer. Jeg vil ringe 113, han vil ringe 112.

Er dette tull? Hvorfor skal dere ringe politiet eller ambulanse for dette? Husk at unyttige telefoner til nødetatene kan gjøre at andre ikke får hjelp, og dør/blir skadet.

Jeg liker å drikke buljong, han liker å drikke te.

Ja? Så drikker dere det dere liker best. Hvorfor er dette et problem?

Vi har oss og står på og det er da vel og bra det, men det blir liksom ikke store greian av det som komme ut.

Hva mener du med dette? Og hvorfor er det relevant? Spørsmålet er hva du skal gjøre med mannen din, jeg skjønner ikke hva du trenger å fikse. Ingen par er enige om alt og liker alle de samme tingene. Du kan jo ikke endre ham til å like det samme mat og drikke som deg.

Dette må være en tulletråd.

Anonymous poster hash: 33b75...477

Skrevet

Det er ikke en tulletråd. Jeg føler vi er grunnleggende uenige i viktige ting.. og det tærer på meg. Skal jeg gå fra han?

Skrevet

Det er ikke en tulletråd. Jeg føler vi er grunnleggende uenige i viktige ting.. og det tærer på meg. Skal jeg gå fra han?

Ja

Skrevet

er det virkelig så lett? Kåre og jeg har vært sammen så lenge, og selv om vi er uenige og det frustrerer meg så elsker jeg ham. Og det med katta til naboen er vi enige om nå. Bare jeg som trodde 113 var politi

Skrevet

Er det grunnleggende ting å drikke det samme eller ønske forskjellig mat til middag? :vetikke:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...