Gå til innhold

Han kutter plutselig kontakt? skjønner ingenting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig møtt en jeg er veldig interessert i. Han jobber på båt, så han er på jobb nå, men selvom han er på jobb så sender han melding av å til. + svarer på meldingene mine. Han kommer hjem til helgen, og han har sagt hvor mye han gleder seg, ser fram til å møte meg igjen. Vi har hatt daglig kontakt, mye kontakt, selvom han er på jobb. Han virket veldig interessert og skrev mye til meg.

Han er en spesiell fyr jeg ikke forstår meg helt på.. Igår kveld sendte jeg han nattamelding, denne svarte han ikke på, har enda ikke hørt noe fra han, og jeg har sendt noen meldinger i dag, og jeg begynner seriøst å lure hva som skjer? har han plutselig mistet interessen iløpet av 1 dag?

Jeg vet han sjekker telefonen, for han er aktiv på facebook på mobilen, bruker spotify osv. Alikevell vil han ikke svare meg... Hva burde jeg gjøre? bare la det gå? ta det som et hint?

Utrolig irriterende når noen bare kutter kontakt.. kunne hvertfall sendt en melding da der han skrev han ikke var interessert eller noe..

frustrert... vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nylig møtt en jeg er veldig interessert i. Han jobber på båt, så han er på jobb nå, men selvom han er på jobb så sender han melding av å til. + svarer på meldingene mine. Han kommer hjem til helgen, og han har sagt hvor mye han gleder seg, ser fram til å møte meg igjen. Vi har hatt daglig kontakt, mye kontakt, selvom han er på jobb. Han virket veldig interessert og skrev mye til meg.

Han er en spesiell fyr jeg ikke forstår meg helt på.. Igår kveld sendte jeg han nattamelding, denne svarte han ikke på, har enda ikke hørt noe fra han, og jeg har sendt noen meldinger i dag, og jeg begynner seriøst å lure hva som skjer? har han plutselig mistet interessen iløpet av 1 dag?

Jeg vet han sjekker telefonen, for han er aktiv på facebook på mobilen, bruker spotify osv. Alikevell vil han ikke svare meg... Hva burde jeg gjøre? bare la det gå? ta det som et hint?

Utrolig irriterende når noen bare kutter kontakt.. kunne hvertfall sendt en melding da der han skrev han ikke var interessert eller noe..

frustrert... vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget...

Synes du virker litt intens, slapp litt av...Hvorfor skal man prate hele tida? Kanskje han får kalde føtter.

Vent til du evt.hører fra han.

Skrevet

ro ned.

Anonymous poster hash: 72051...205
  • Liker 2
Skrevet

Tror du må roan litt ned! Ikke lurt å skremme han med en haug med meldinger.

Mannen min jobber også på båt og i perioder er han uten dekning, og mottar derfor ikke mine meldinger og kan ikke svare. Han kan forsatt ha Internett som mobilen logger seg på Facebook. Det betyr ikke at han er pålogget selvom det står det. Og han er tross alt på jobb, kan faktisk hende at han jobber? Men hører på musikk samtidig?

Hvor gammel er dere egentlig?

Anonymous poster hash: 59ab5...3c5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...