AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg blir så forferdelig lei meg etter en middag eller besøk noen, for foreldrene mine har ALLTID en mening om noe som kunne vært bedre eller kommentarer som tilsier at de vet best. Jeg skjemmes veldig, og vil gjerne si noe om det. Men.. Min mor er så hårsår og tåler lite før hun blåser det hele opp til en megasvær diskusjon/krangel. Og min far. Vell, han tar det ikke helt innover seg det jeg prøver å formiddle. Han snøfter og ler litt for seg selv. Altså, det dømmende de sier skader ingen, fordi det blir kun sagt i hjemmet. Men det er ekkelt å høre på at de ikke respekterer andres valg. At de ikke evner til å se at det som muligens er rett for dem, er ikke nødvendigvis rett for andre. Saken er vell den om jeg burde ta dette opp, eller bare la det ligge? Jeg flytter hjemmefra om 2 år ca. Så jeg kaaaan jo holde ut.... Men likevell. Anonymous poster hash: e9e3d...a84
Gjest odisi73 Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Ikke fint å være dømmende,men ofte er de menneskene som dømmer veldig usikre på seg selv og må tråkke på andre for å få en bedre selvfølelse.
Gjest Elseby13 Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg hadde bare holdt ut og samtidig spart penger til å flytte ut. Det er bedre å unngå å bli skikkelig uvenner. PS: vel skrives med bare en L
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå