Gå til innhold

Vuderer å kjøpe denne jakka, men er litt usikker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh jeg klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal kjøpe den eller ikke. Jeg trenger en ny vinterjakka da. Hva synes dere? Den koster litt over 500 k, så den er jo ikke sånn kjempe dyr. De har den i flere farger, men jeg likte den best i denne fargen :)

http://i.ebayimg.com/t/HOT-Multicolor-Womens-Parka-Down-Coat-Snow-Outdoor-Ski-Jacket-Cold-Proof-Coat-/00/s/NjAwWDYwMA==/z/BkYAAOxyLchRwriV/$(KGrHqR,!qwFG66qp0G,BRwriU6IF!~~60_3.GIF?rt=nc

Anonymous poster hash: 44e57...72f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri kjøpt noe slikt hvis det ikke kommer fra en kjede eller merke som kan fortelle hva som er i jakken. Ellers risikerer du både flådde dyr og hundepels.

Anonymous poster hash: 00561...3f9
  • Liker 3
Skrevet

Jeg hadde aldri kjøpt noe slikt hvis det ikke kommer fra en kjede eller merke som kan fortelle hva som er i jakken. Ellers risikerer du både flådde dyr og hundepels.

Seriøst?? Men ekte pels koster vel ikke bare 500?

• Liker 1
Skrevet

Herremin.. Det der kan man da se med et halvt øye at ikke er ekte pels:P Men det står vel helst på siden hva som er i jakken? Hva den er laget av? Er jo også viktig at den er av et materiale som også holder på varmen da..

Synes jakka var helt grei, som en vanlig vinterjakke.. Nå synes jeg det skal mye til for at en vinterjakke blir direkte pen, men den var helt ok som de fleste vinterjakker.. Kåper derimot synes jeg kan være riktig så fine :) En ting var at jeg synes den på en måte så litt "snau" ut.. veldig innsvinget i livet, nå liker jeg den mer rette typen. Hadde tenkt litt på at jeg skal ha plass til litt klær under. Men helt ok jakke til en helt ok pris:)

Anonymous poster hash: 18667...7a7
Gjest Wanderlust
Skrevet

Meh.

Det finnes mye bedre til rimelig pris.

• Liker 2
Skrevet

Stygg! For å være ærlig investerer jeg heller et par tusen i vinterjakke enn å kjøpe en sånn, man holdes garantert ikke varm engang... bruk hodet og tenk at du faktisk bor i NORGE

Anonymous poster hash: 23002...022
  • Liker 1
Skrevet

Den var helt okey. Men du, 500 k betyr fem hundre tusen ;) Du mener 500 kr.

Anonymous poster hash: a1d8c...f61
  • Liker 4
Skrevet

Stygg! For å være ærlig investerer jeg heller et par tusen i vinterjakke enn å kjøpe en sånn, man holdes garantert ikke varm engang... bruk hodet og tenk at du faktisk bor i NORGE

Tja, den fungerer sikkert fint i fem pluss, som er vintertemperatur i denne delen av Norge ;)

Anonymous poster hash: a1d8c...f61

• Liker 1
Skrevet

Nå har ikke jeg rå til å kjøpe en jakke til flere tusen da.

• Liker 2
Skrevet

Den var fin nok den, men jeg synes ikke den ser varm nok ut til å takle vinteren her...

Anonymous poster hash: 1c733...2ed
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg likte den! Sånn type jakke kan jeg helt fint bruke til jeans.

Bruk så mye penger som det du har å bruke på en jakke og ikke tenkt på hvor mye andre bruker på klær.

• Liker 2
Skrevet

Herremin.. Det der kan man da se med et halvt øye at ikke er ekte pels:P Men det står vel helst på siden hva som er i jakken? Hva den er laget av? Er jo også viktig at den er av et materiale som også holder på varmen da..

Men du ser ikke dunet.

Skrevet

hvorfor ikke kjøpe en jakke i norge?

Jeg vet de pleier å ha veldig fine jakker på vero moda iallefall, jeg kjøpte min der i fjor for rundt 400 kr. Og den er kjempevarm, fryser ikke i det hele tatt i den ! :)

Anonymous poster hash: 12eb1...66b
Skrevet

Men du ser ikke dunet.

Nei. og så?

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg likte den ikke. Finnes mange finere jakker til 500 kr syns nå jeg da, men det er min mening

Skrevet

Synes den var fin jeg! :tommelsmil:

Jeg har heller ikke muligheten til å kjøpe jakke til flere tusen, kjenner ikke mange som gjør det. ;)

Skrevet

Fin jakke. Likte at den var innsvinget og med fuskepels

Anonymous poster hash: 3c10f...56f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...