Gå til innhold

"Kan jeg få nummeret ditt?":)

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg var på min første uoffisielle date natt til søndag. Var med en fyr hele kvelden på byen. Han skulle følge meg hjem og akkurat da begynte det å pøs regne. Jeg sa han bare kunne bli med inn i leiligheten min til regnet hadde gitt seg. Vi satte iss i sofaen og snakket en stund, før han kyssa meg veldig mykt og romantisk. Han trakk seg tilbake og spurte meg om det var greit at han hadde kyssa meg, jeg svarte tilbake med å gi han et kyss. Jeg lå lenge i armene hans i sofaen og vi snakka om alt og ingenting. Etter vi hadde sitte i sofaen ca 1 time , foreslo jeg at han bare kunne sove hos meg hvis han ville. Han takka ja og vi la oss i min seng. Han lå og holdt rundt meg og strøk helt til vi sovnet. Skjedde ikke noe mer!

Dagen etter er han hos meg en god stund før han går utpå ettermiddagen engang. Før han går spør han om nummeret mitt. Jeg blei veldig overrasket og glad over at han faktisk spurte om å få nummeret mitt, dette måtte vel bety at han var interessert i å møre meg mer? I blandt all denne ekstraarbeid som skjedde i hodet mitt, svarer jeg "ehm ja... Du kan vel få det.."

Ikke fordi jeg ikke ville gi han der, men fordi jeg ble så overrasket. Stod igjen som en idiot når han hadde gått og følte t jeg hadde ødelagt alt sammen... Men helga etter fikk jeg mld av han og vi har snakket litt siden det også. Men ingen av oss tar initiativ eller tørr of spørre om p møtes igjen, bare oss to alene. Jeg vil gjerne møte han, men er litt sjenert og tør ikke helt æ spørre han...

Noen tips eller ideer til hvordan jeg kan spørre og evt hva vi kan gjøre?

Virker han interessert utifrå hva jeg har skrevet her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er interessert. Slutt å overanalyser. Ta kontakt og spør om han vil finne på noe.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du med en ukjent mann hjem? Uæææ. Men ja, ta kontakt med han, spør hvordan det står til. Kanskje han spør om du vil finne på no en dag?

Anonymous poster hash: 23354...83b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Skriv "Skal vi møtes igjen en dag snart?"
Bare gjør det og ikke tenk mer over det før han svarer. Om han sier nei så er det ikke verdens største tap, om han sier ja så er det bare bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta med en mann hjem, kline og sove i samme seng sammen er null problem, men å spørre om man skal ta en kaffe er plutselig flaut og vanskelig?

Skjønner meg ikke på folk til tider.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke helt hvordan dette var en date om du ikke hadde nummeret hans fra før. Hvordan fikk dere avtalt denne daten?

Var det en mann du tilfeldig møtte på byen?

Han virker interessert og hvis han ikke spør om å møtes igjen så få fingeren ut av ræva og spør han, det kan da ikke være noe mer flaut enn å ta med seg en fremmed mann hjem fra byen ;)

Anonymous poster hash: 35140...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig opptatt av dette og synes det er utrolig spennende og vil gjerne dele det her for å prate litt om det, og det synes jeg er helt greit.

Dere driver selvsagt et spill begge to, noe som er helt vanlig. Han prøver seg ikke på deg første kvelden fordi han vil bli oppfattet som seriøs og ikke ute etter bare en ting.

Han ringer deg ikke av strategiske hensyn for at du skal begynne å lure på om han ringer muligens få deg til å ringe først. Alt dette er kjente triks og du ligger på ryggen kveld to eller tre. Det er og helt greit, jeg antar dere begge er voksne oppegående mennesker. Det jeg ville hatt i mente er at dette er en strategisk mann og jeg ville ha fulgt med om han gjør veldig mye strategisk riktig. Du vil vell se den ekte, husk ingen er perfekte. Er han perfekt så er det for godt til å være sant.

Hopp i det, ta sjansen men ikke bind deg opp for tidlig. lykke til!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig opptatt av dette og synes det er utrolig spennende og vil gjerne dele det her for å prate litt om det, og det synes jeg er helt greit.

Dere driver selvsagt et spill begge to, noe som er helt vanlig. Han prøver seg ikke på deg første kvelden fordi han vil bli oppfattet som seriøs og ikke ute etter bare en ting.

Han ringer deg ikke av strategiske hensyn for at du skal begynne å lure på om han ringer muligens få deg til å ringe først. Alt dette er kjente triks og du ligger på ryggen kveld to eller tre. Det er og helt greit, jeg antar dere begge er voksne oppegående mennesker. Det jeg ville hatt i mente er at dette er en strategisk mann og jeg ville ha fulgt med om han gjør veldig mye strategisk riktig. Du vil vell se den ekte, husk ingen er perfekte. Er han perfekt så er det for godt til å være sant.

Hopp i det, ta sjansen men ikke bind deg opp for tidlig. lykke til!

Hvis han virkelig spiller spill, er det ikke litt rart at han ikke har tatt noe kontakt med meg på 5 dager? Jeg har ikke hørt en dritt fra han, men har heller ikke tatt kontakt med han. Er på høstferie i andre enden av landet så vet liksom ikke hva jeg skal sende mld om i så fall.

Skjønner meg ikke på han, for noen dager virker han veldig interessert, mens andre dager gir han f'en.

Er dette en del av spillet hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er han en litt feig, tafatt type, eller så vet han ikke helt hva han vil, hvis han kanskje også har noe andre i kikkerten. Jeg vil råde deg til å ikke gjøre noe. Jeg synes det er opp til han å ta et initiativ når det er han som har spurt deg om nummeret ditt. Hvis han fortsetter å sende meldinger og ringe deg, men ikke ber deg ut, kan du spørre han hvorfor han ville ha nummeret ditt. Du kan også si da at du trodde han ville ha nummeret for å treffe deg igjen, men at du lurer på om du har misforstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta blir gøy. Nå er det bare å sette seg klar med :popcorn: og vente på oppfølgeren; "jeg ga ham nummeret mitt og han har ikke gitt lyd fra seg på 72 timer, nå sliter jeg med cirka enmillionfirehundreogsekstiåttetusenfemhundreogtrettitre tanker om hvorfor.... Er han ikke interessert? Ble jeg brukt? Eventuelt misbrukt? Er alle gutter "sånn"? Har jeg vært utsatt for en player? Hva tenker gutter (ja ikke alle da) egentlig? Møtte jeg en drittsekk?

Sorry TS, kunne ikke dy meg.

Jeg vet selvsagt ikke hva han (eller du) tenker men det kan virke som det er litt lunkent......

Anonymous poster hash: 3eb88...a71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke behovet for å gi slike ironiske svar eller skrive sånne barnslige svar. Har du noe fornuftig å komme med, fint! Dersom du ikke har noe å komme med i det hele tatt, ikke skriv noe!

For min del er dette viktig, interessant og spennende. Fyren som spurte om nummeret mitt virka til å være en super fyr, har møtt og snakka med han i edru tilstand også. Jeg spør her for å høre hva andre tror og om andre har opplevd noe liknende tidligere, i så fall hva skjedde?

Trenger råd om hva jeg skal gjøre... Hadde satt pris på at de som skriver er seriøse og ikke gjør om på tråden til en tulletråd.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest JakeGreen

Trenger råd om hva jeg skal gjøre... Hadde satt pris på at de som skriver er seriøse og ikke gjør om på tråden til en tulletråd.

TS

Du har alt fått gode og seriøse råd. Det er ikke rakettvitenskap eller hjernekirurgi det er snakk om. :)

Oppsummering:

Du har to alternativ:

1) Vente på at han skal ta initiativ.

2) Ta initiativ selv.

Nr 1 er vel selvforklarende, men problemet kan jo være at han føler du var litt avvisende om du manglet entusiasme når han spurte om nummeret ditt, i tillegg til at han kanskje også er sjenert. Ingen gutt er sammen med deg hele kvelden på byen, overnatter, blir hos deg og i tillegg spør om nummeret om han ikke er interessert. Kanskje er han tøff når han drikker, men pysete når han er edru. Det finnes mange slike.

Jeg anbefaler derfor Nr 2. Du kan for eksempel sende følgende meldinger:

"Har du lyst å komme på besøk i dag/kveld?" (søtt smilefjes om du har lyst)

"Har du lyst å ta en kaffe en dag?" (søtt smilefjes)

"Har du lyst å dele en flaske vin og bli bedre kjent?" (søtt smilefjes)

"Har du lyst å møtest i morgen?" (søtt smilefjes)

Selvsagt kan du gjøre det på en mer indirekte måte, spørre hvordan det går, føre litt samtale, si det var hyggelig å møte han, at det kunne være morsomt å møtes igjen, litt mer forsiktig, føle seg fram, unngå risikoen ved avvisning, osv, men du kan også bare være litt direkte uten at det er altfor skummelt.

Lykke til.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har alt fått gode og seriøse råd. Det er ikke rakettvitenskap eller hjernekirurgi det er snakk om. :)

Oppsummering:

Du har to alternativ:

1) Vente på at han skal ta initiativ.

2) Ta initiativ selv.

Nr 1 er vel selvforklarende, men problemet kan jo være at han føler du var litt avvisende om du manglet entusiasme når han spurte om nummeret ditt, i tillegg til at han kanskje også er sjenert. Ingen gutt er sammen med deg hele kvelden på byen, overnatter, blir hos deg og i tillegg spør om nummeret om han ikke er interessert. Kanskje er han tøff når han drikker, men pysete når han er edru. Det finnes mange slike.

Jeg anbefaler derfor Nr 2. Du kan for eksempel sende følgende meldinger:

"Har du lyst å komme på besøk i dag/kveld?" (søtt smilefjes om du har lyst)

"Har du lyst å ta en kaffe en dag?" (søtt smilefjes)

"Har du lyst å dele en flaske vin og bli bedre kjent?" (søtt smilefjes)

"Har du lyst å møtest i morgen?" (søtt smilefjes)

Selvsagt kan du gjøre det på en mer indirekte måte, spørre hvordan det går, føre litt samtale, si det var hyggelig å møte han, at det kunne være morsomt å møtes igjen, litt mer forsiktig, føle seg fram, unngå risikoen ved avvisning, osv, men du kan også bare være litt direkte uten at det er altfor skummelt.

Lykke til.

:)

Hva er forskjellen på et søtt og et ikke søtt smilefjes?

Anonymous poster hash: 4c812...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke behovet for å gi slike ironiske svar eller skrive sånne barnslige svar. Har du noe fornuftig å komme med, fint! Dersom du ikke har noe å komme med i det hele tatt, ikke skriv noe!

For min del er dette viktig, interessant og spennende. Fyren som spurte om nummeret mitt virka til å være en super fyr, har møtt og snakka med han i edru tilstand også. Jeg spør her for å høre hva andre tror og om andre har opplevd noe liknende tidligere, i så fall hva skjedde?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han virkelig spiller spill, er det ikke litt rart at han ikke har tatt noe kontakt med meg på 5 dager? Jeg har ikke hørt en dritt fra han, men har heller ikke tatt kontakt med han. Er på høstferie i andre enden av landet så vet liksom ikke hva jeg skal sende mld om i så fall.

Skjønner meg ikke på han, for noen dager virker han veldig interessert, mens andre dager gir han f'en.

Er dette en del av spillet hans?

Ja det kan det være. Kan ikke være 100 % sikker men det er ofte en sikker vinner å drøye det så mye at den andre ikke tror vedkommende vil ta kontakt. 5 dager er heller ikke mye, 14 dager er omtrent passe. Det er ganske vanlig at jenter skal være litt vanskelige på det og vil bli krysset hvis de tar kontakt med en gang. Livet er et spill, dessverre like det eller ikke.

Hva som eksakt er en del av spillet er umulig for meg å vite, det kan og være han er en person som gir faen. Det må du bare prøve deg frem på. Oppdager du en trend i at han gir faen, ja da er han en slik person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til helga og hør om han tar kontakt. Kan jo være han sender mld når han er full? Hvis han skal ut i helga?

I sø fall ville jeg ha sendt han en mld på lørdagskvelden. Samme hva du skriver, enten det er en invitasjon til å møtes, et spm, eller bare en "hei hvordan går det?" Mld, så send han noe. Hvis han ikke spiller kan det jo være han er for sjenert til å ta kontakt, derfor må du gjøre det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...