Livsnyteren Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Hei :-) Skal på jentetur en lang helg og kunne tenkt meg og freshe meg opp litt ;-) Klipp, farge og kanskje prøve kreatin behandling. Noen som har noen gullfunn av frisører/skjønhets salonger de vil tipse om? ;-)
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg elsker de folkene på Selfridges! Hehe. De er sååå hyggelige. De har også alle manikyr, pedikyr og noen indere som fikser øyenbrynene i første etasje ved å threade dem. Litt dyrt der, men billigere enn i Norge. Anonymous poster hash: 15a05...d0b 2
Livsnyteren Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg elsker de folkene på Selfridges! Hehe. De er sååå hyggelige. De har også alle manikyr, pedikyr og noen indere som fikser øyenbrynene i første etasje ved å threade dem. Litt dyrt der, men billigere enn i Norge. Anonymous poster hash: 15a05...d0b Supet tips! Thanks :-) Der skal jeg jo innom på shopping uansett :-) setter pris på flere super tips :-)
missdior Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg elsker de folkene på Selfridges! Hehe. De er sååå hyggelige. De har også alle manikyr, pedikyr og noen indere som fikser øyenbrynene i første etasje ved å threade dem. Litt dyrt der, men billigere enn i Norge. Anonymous poster hash: 15a05...d0b Legger de negler også kanskje?? Husker du pris på threading og manikyr forresten???
Livsnyteren Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2013 Noen fler som vil dele tips? Mottas med et smil ;-)
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Noen som vet om det er timebestilling eller drop-in hos Selfridge's? Jeg skal til London om en uke :D Anonymous poster hash: 36e2d...7a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå