Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-) Skal på jentetur en lang helg og kunne tenkt meg og freshe meg opp litt ;-) Klipp, farge og kanskje prøve kreatin behandling. Noen som har noen gullfunn av frisører/skjønhets salonger de vil tipse om? ;-)

Skrevet

Jeg elsker de folkene på Selfridges! Hehe. De er sååå hyggelige. De har også alle manikyr, pedikyr og noen indere som fikser øyenbrynene i første etasje ved å threade dem. Litt dyrt der, men billigere enn i Norge.

Anonymous poster hash: 15a05...d0b
  • Liker 2
Skrevet

Jeg elsker de folkene på Selfridges! Hehe. De er sååå hyggelige. De har også alle manikyr, pedikyr og noen indere som fikser øyenbrynene i første etasje ved å threade dem. Litt dyrt der, men billigere enn i Norge. Anonymous poster hash: 15a05...d0b

Supet tips! Thanks :-) Der skal jeg jo innom på shopping uansett :-) setter pris på flere super tips :-)

Skrevet

Jeg elsker de folkene på Selfridges! Hehe. De er sååå hyggelige. De har også alle manikyr, pedikyr og noen indere som fikser øyenbrynene i første etasje ved å threade dem. Litt dyrt der, men billigere enn i Norge.

Anonymous poster hash: 15a05...d0b

Legger de negler også kanskje?? :) Husker du pris på threading og manikyr forresten??? ;)

Skrevet

Noen fler som vil dele tips? Mottas med et smil ;-)

Skrevet

Noen som vet om det er timebestilling eller drop-in hos Selfridge's? Jeg skal til London om en uke :D

Anonymous poster hash: 36e2d...7a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...