AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 I kveld fra Mostar. Kroater, serbere og muslimer nevnes. Hvem er "muslimene"? Alle bosniere er ikke muslimer, og det finnes sikkert muslimske serbere og kroater? Hvordan er det med språkene i det området? Kroatia, Serbia, Montenegro, Bosnia, Albania.. Er det likt? Forstår de hverandre som vi forstår svensker og dansker? Utrolig fint i Mostar. Og interessant å høre om litt av historien. Gleder meg til å se hvilke andre steder de skal besøke. Anonymous poster hash: 4c4fc...043 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg hater Ari og Per, men jeg vet de fikk gode kritikker for et program de hadde på NRK + at jeg tenker at det er nok ikke noe lavbudsjettproduksjon når de to er med. Så ser det jeg også I declare this rape of nature illegal!! Anonymous poster hash: 3ed67...964
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Synes Ari er herlig jeg! Forstår ikke all dritten folk slenger om han. Ble litt bekymra da han skulle stupe på grunna. Men det gikk jo fint Anonymous poster hash: 4c4fc...043 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg syns programmet var utrolig fint. Jeg ble overrasket over Ari faktisk Anonymous poster hash: e4418...779
Samulita Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg elsker Ari Behn. Han er kostelig! Når det er sagt fikk jeg ikke sett det i går, men har det på opptak. Gleder meg til episoden hvor Ari tar ayahuasca. Blir så bra!
Silfen Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg syns Heimly er morsom og satt på programmet. Men jeg får seriøst ekle kriblinger av den helsikens fortellerstemmen til Ari, kjenner jeg blir voldelig og skulle hatt noen å sparke, hardt. Med vernesko. Så jeg slo av.
hjertesukka Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Har skikkelig sansen for de gutta der, og programmet fra Mostar var fantastisk flott. Var der for ikke så lenge siden selv og så på stuperne. Syns Ari får mye urettferdig kjeft, men regner med at det bunner i misunnelse. 1
Silfen Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Hahaha, nepskrell. Misunnelse? Ikke skriver han bra, ikke er han pen og han er sammen med en gærning. Hva er det å misunne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå